• پلتفرم نمایشگاه دائم صادرات و واردات خدمات، کالا، فناوری نوین و دانش بنیان در ارمنستان و کشورهای حوزه CIS

حریم خصوصی

حریم خصوصی

حریم خصوصی

 

A مجموعه اطلاعات.

اطلاعاتی که در اختیار ما قرار می دهید

اطلاعاتی که ما به طور خودکار جمع آوری می کنیم

اطلاعاتی که از شخص ثالث دریافت می کنیم

B. استفاده از اطلاعات شخصی.

C.افشای یا به اشتراک گذاری اطلاعات شخصی.

D. احتیاط

E. کوکی ها.

F. جزئیات

G. اقدامات ایمنی

H. تغییر در این سیاست حفظ حریم خصوصی.

I. بازدیدکنندگان

مبنای حقوقی برای پردازش داده ها.

حقوق شما.

. J نحوه تماس با ما.

. K زبان.

توجه: این خط مشی رازداری Peximal.com در مورد جمع آوری ، استفاده و افشای اطلاعات در رابطه با محصولات و خدمات ارائه شده توسط Peximal.com اعمال می شود. لطفاً برای سیاست حفظ حریم خصوصی که بر گردآوری ، استفاده و افشای اطلاعات در ارتباط با محصولات و خدمات ارائه شده توسط Peximal.com نظارت می کند ، به سیاست حفظ حریم خصوصی Peximal مراجعه کنید.

ما در Peximal.com اهمیت حفظ حریم خصوصی و محرمانه بودن اطلاعات شخصی را تشخیص می دهیم.

Peximal یک پلتفرم B2B است که فروش و خرید محصولات و یا خدمات بین تامین کنندگان (یا “فروشندگان”) و خریداران (یا “خریداران”) را متصل کرده و تسهیل می کنیم. این پلتفرم برای معاملات تجارت بین مشاغل است و بنابراین فقط برای استفاده مشاغل در دسترس است و برای استفاده شخصی استفاده نمی شود.

این خط مشی رازداری روشهایی را که Peximal در رابطه با عملکرد پلتفرم جمع آوری، استفاده و افشا می کند ، شامل اطلاعات شخصی در مورد بازدیدکنندگان و نمایندگان و کارکنان خریداران و فروشندگان (“شما”) تعیین می کند. این خط مشی رازداری همچنین در مورد استفاده از پلتفرم ما از طریق دستگاه تلفن همراه ، از طریق برنامه های تلفن همراه یا وب سایت های بهینه شده برای تلفن همراه نیز صدق می کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد اطلاعات شخصی که هنگام استفاده یا تعامل با سایر خدمات Peximal جمع آوری می کنیم ، لطفاً به سیاست حفظ حریم خصوصی مربوط به آن خدمات مراجعه کنید.

اگر در مورد استفاده از اطلاعات شخصی خود سوالات یا نگرانی دارید ، لطفاً با استفاده از اطلاعات تماس ارائه شده در بخش J “نحوه تماس با ما” در پایین این خط مشی رازداری با ما تماس بگیرید. همه شرایط بزرگ که در این سند تعریف نشده اند باید داشته باشند معانی منتسب به آنها در شرایط استفاده از بستر ، که در اینجا یافت می شود.

جمع آوری اطلاعات

اطلاعات شخصی که ممکن است درباره شما جمع آوری کنیم به طور کلی در دسته های زیر قرار می گیرد:

اطلاعاتی که در اختیار ما قرار می دهید

اگر نماینده یا کارمند هر خریدار یا فروشنده یا خریدار یا فروشنده تاجر انفرادی هستید:

از شما خواسته می شود اطلاعات تماس خاصی را که برای ثبت نام در حساب Platform از طرف خریدار یا فروشنده ضروری است ، شامل نام ، آدرس ، شماره تلفن ، آدرس ایمیل ، عنوان شغل و بخش ارائه دهید.

از شما خواسته می شود اطلاعات هویتی مشخص ، ثبت مالیات و/یا اطلاعات مربوط به کسب و کار خود ، مانند نام شرکت ، نوع و صنعت کسب و کار ، جزئیات ثبت شرکت و اطلاعات مربوط به مجوز کسب و کار خود را ارائه دهید.

اگر شما فروشنده هستید ، ما همچنین از شما می خواهیم جزئیات کالاها و محصولاتی را که قصد فروش آنها را از طریق پلت فرم دارید و جزئیات مربوط به فروش/معاملات خود را در Peximal.com ارائه دهید.

اگر شما خریدار هستید ، ما همچنین از شما می خواهیم که جزئیات یا ترجیحات مربوط به کالاها و محصولات مورد علاقه خود را از طریق پلت فرم و هرگونه جزئیات یا ترجیحات مربوط به خریدهای خود ارائه دهید.

اگر توسط Peximal.com بعنوان یک وبلاگ نویس یا تأثیرگذار با موفقیت تأیید شده اید ، علاوه بر اطلاعات ذکر شده در بالا ، ممکن است فیلمهای پخش زنده شما ، نام حساب رسانه های اجتماعی و عکسهای نمایه شما را نیز جمع آوری کنیم ، و پست ها یا نظرات دیگر کاربران پلتفرم ؛

در ارتباط با تسهیل معاملات ، خریدها و پرداخت ها از طریق بستر ، از شما خواسته می شود اطلاعات پرداخت خاصی را ارائه دهید. این ممکن است شامل شماره حساب بانکی ، اطلاعات صورتحساب و تحویل ، شماره کارت اعتباری/بدهی ، تاریخ انقضا و کد امنیتی و ردیابی اطلاعات از چک یا حواله برای تسهیل فروش و خرید و همچنین تسویه قیمت خرید محصولات یا خدمات باشد. معامله شده یا از طریق پلت فرم خریداری شده است ؛

ما هرگونه اطلاعاتی را که در رابطه با اختلافات یا حمایت از شکایات مربوط به پلتفرم به ما ارائه می شود یا کالاها و/یا خدمات خریداری شده از طریق پلت فرم به ما ارائه می دهیم ، پردازش می کنیم. لطفاً توجه داشته باشید ، خریداران و/یا فروشندگان ممکن است در مورد محصولات و خدمات روی بستر و/یا اختلافات بین خریداران و فروشندگان به پلت فرم شکایت کنند و در چنین شرایطی ، ما داده هایی را که توسط خریداران و/یا فروشندگان به ما ارائه شده است ، پردازش می کنیم که مربوط به اختلافات یا شکایات ارائه شده است. این ممکن است شامل داده های سلامتی کاربران نهایی (که ممکن است شامل خردسالان نیز باشد) از محصولات خریداری شده در پلتفرم تا حدی که به اختلافات یا شکایاتی که توسط پلتفرم در حال بررسی است و تا حدی که افراد (افراد) رضایت صریح آنها را برای به اشتراک گذاشتن داده های آنها با ما به منظور رسیدگی به شکایات و/یا حل اختلافات ارائه کرده است.

اطلاعاتی که برای انتشار به پلتفرم ارسال می کنید ممکن است به صورت عمومی در پلتفرم در دسترس قرار گرفته و بنابراین توسط هر کاربر اینترنتی قابل دسترسی باشد. هنگام تصمیم گیری درباره اینکه چه اطلاعاتی را برای انتشار به ما ارائه می دهید ، باید احتیاط کنید.

به منظور تسهیل استفاده شما از خدمات موجود در بستر (از جمله در وب سایت ها و/یا برنامه های تلفن همراه) ، ما ممکن است درخواست دسترسی به مطالب ذخیره شده در خود را ، و شما ممکن است به ما ارائه دهید. دستگاهها شامل مخاطبین موجود در دفترچه آدرس ، عکسها ، فیلمها و/یا سایر فایلها هستند. اگر از ابزارهای ارتباطی ما در بستر استفاده می کنید (به ویژه در مورد ارتباط صوتی) ، ممکن است به دوربین و/یا میکروفون شما دسترسی داشته باشیم و ضبط صدا را انجام دهیم.

اطلاعاتی که ما به طور خودکار جمع آوری می کنیم

اگر با ما تماس بگیرید (مانند خدمات چت بخش خدمات مشتری ، تلفن یا ایمیل) ، ممکن است ما یک کپی از مکاتبات شما را ضبط کرده و برای تأیید هویت شما اطلاعات بیشتری درخواست کنیم.

ما اطلاعات تماس و سایر اطلاعات کاربران را از منابع در دسترس عموم جمع آوری می کنیم تا به منظور تأیید کاربران و انجام اقدامات لازم در مورد کاربران باشد.

ما جزئیات فعالیت های کاربر ، معاملات و تعاملات روی بستر را شامل اطلاعات مربوط به انواع و مشخصات محصولات و خدمات خریداری شده ، اطلاعات قیمت و تحویل ، سوابق اختلافات و شکایات ، ارتباطات بین کاربران و هرگونه اطلاعات افشا شده در هر تالار گفتگو جمع آوری می کنیم.

هر از گاهی ، ممکن است اطلاعاتی را در مورد کاربران فعلی و آینده نگر ، در حین یا در ارتباط با نمایشگاه های تجاری ، رویدادهای صنعتی و/یا سایر عملکردها جمع آوری کنیم. شامل نام نمایندگان تماس ، آدرس ، شماره تلفن ، شماره فکس و آدرس ایمیل.

اگر از پلتفرم ما دیدن کنید ، ما به طور خودکار اطلاعات خاصی را از دستگاه شما جمع آوری می کنیم. در برخی از کشورها، این اطلاعات ممکن است به عنوان اطلاعات شخصی تحت قوانین حفاظت از داده های قابل اجرا در نظر گرفته شوند. به طور خاص این اطلاعات ممکن است شامل آدرس های IP ، نوع دستگاه ، شماره شناسایی دستگاه منحصر به فرد ، نوع مرورگر ، موقعیت جغرافیایی ، الگوهای مرور و جزئیات نحوه تعامل شما با پلت فرم ما و کالاها و خدمات موجود در آن باشد. علاوه بر این ، ما اطلاعات آماری مربوط به پلتفرم و بازدیدکنندگان از پلتفرم شامل ، نرم افزار مرورگر ، سیستم عامل ، ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری ، صفحات مشاهده شده ، تعداد جلسات و بازدیدکنندگان منحصر به فرد را جمع آوری می کنیم. جمع آوری این اطلاعات ما را قادر می سازد تا بازدیدکنندگانی را که به پلتفرم ما می آیند ، از کجا آمده و محتوای مورد علاقه آنها را بهتر بشناسیم. ما از این اطلاعات برای اهداف تجزیه و تحلیل داخلی و بهبود کیفیت و ارتباط بستر خود استفاده می کنیم. برخی از این اطلاعات ممکن است با استفاده از کوکی ها و فناوری ردیابی مشابه جمع آوری شود ، همانطور که در بخش E “کوکی ها” در زیر توضیح داده شده است.

اطلاعاتی که از اشخاص ثالث دریافت می کنیم

در صورت انتخاب ثبت نام برای یک حساب پلتفرم از طریق یک حساب رسانه اجتماعی ، ممکن است اطلاعات شخصی شما را از بسترهای رسانه های اجتماعی دریافت کنیم. دقیقاً چه اطلاعاتی دریافت می کنیم بستگی به تنظیمات حریم خصوصی شما با بستر قابل اجرا دارد ، اما معمولاً شامل اطلاعات اولیه مشخصات عمومی مانند:

نام کاربری یا نام مستعار شما

تصویر پروفایل شما

کشور

نام شرکت

اطلاعات تماس

 

ب. استفاده از اطلاعات شخصی

ما اطلاعات شخصی شما را برای اهداف زیر جمع آوری و استفاده می کنیم:

تأیید هویت شما و انجام امنیت ، KYC (مشتری خود را بشناسید) و تلاش برای مبارزه با پولشویی و بررسی سابقه به منظور ایجاد حساب های کاربری ؛

تأیید صلاحیت شما برای ثبت نام به عنوان کاربر پلتفرم مطابق با شرایط استفاده ما در اینجا ؛

راه اندازی / مدیریت حساب های کاربری ، از جمله ارائه شناسه های ورود به سیستم و ایجاد نمایه پلتفرم ؛

ارائه خدمات پشتیبانی به کاربران ؛ پاسخ به سوالات ، بازخورد و مدیریت ادعاها و/یا اختلافات ؛

تسهیل ارتباط بین خریداران و فروشندگان از طریق بستر ، پردازش معاملات و تسویه حساب بین خریداران و فروشندگان در بستر ، ارزیابی درخواست های برداشت وجوه از فروشندگان ؛

ارائه خدمات لجستیکی و انبارداری (از جمله ، بدون محدودیت ، اظهارنامه ترخیص کالا از گمرک از طریق بستر) ؛

تسهیل اظهارات / برنامه های ترخیص کالا از گمرک از طریق بستر ؛

ارزیابی و نظارت بر امنیت حساب و خطرات معامله کاربران com ، تشخیص و جلوگیری از تقلب ، پولشویی و سایر حوادث امنیتی ؛

ارسال و ارائه بازاریابی و تبلیغات متناسب که ما معتقدیم بر اساس روش هایی که از پلتفرم استفاده می کنید ، سوابق مرور و سابقه سفارشات مورد توجه شما خواهد بود ؛

انجام تحقیقات یا تجزیه و تحلیل آماری به منظور بهبود محتوا و طرح بندی بستر ، و بهبود ارائه محصولات و خدمات در com ، از جمله ، برای مثال ، استفاده از داده های ناشناس برای اهداف یادگیری ماشین؛ شناسایی ، توسعه و بازاریابی و تبلیغ محصولات و خدمات که ما معتقدیم برای آنها ارزش قائل خواهید شد ، از جمله در مرورگرها و دستگاه ها ، مطابق قوانین قابل اجرا. کوکی یا سایر فناوری های مشابه ممکن است برای ارائه تبلیغات بر اساس فعالیتها و علایق مرور شما مورد استفاده قرار گیرد (به بخش E. “کوکی ها” در زیر مراجعه کنید). در مواردی که طبق قوانین قابل اجرا از ما خواسته شده است ، قبل از ارسال ارتباطات برای اهداف بازاریابی ، رضایت شما را جویا می شویم.

اگر خریدار هستید ، ما جزئیات آخرین محصولات مشاهده شده را در پلت فرم به اشتراک می گذاریم تا فروشندگان ، وابستگان مربوطه و/یا ارائه دهنده خدمات شخص ثالث خود بتوانند با شما در مورد جزئیات محصولات و یا خدمات مورد علاقه شما تماس بگیرند. شما می توانید این اطلاعات را از طریق تنظیمات حریم خصوصی خریدار در اینجا با فروشندگان به اشتراک نگذارید.

هنگامی که از سرویس هایی استفاده می کنید که نیاز به دسترسی به محتویات ذخیره شده در و/یا عملکردهای دستگاه شما دارند (از جمله اما محدود به مخاطبین دفترچه آدرس ، عکس ها ، فیلم ها ، میکروفون و/یا دوربین) ، ما از عکس ها ، فیلم ها ، اطلاعات تماس شما در دفترچه آدرس و سایر اطلاعات شخصی شما برای پاسخگویی به درخواست های شما ، ارائه خدمات درخواستی به شما و بهبود خدمات ما.

ما همچنین ممکن است از اطلاعات شخصی شما برای مقاصد دیگری که با اهدافی که به شما اعلام کرده ایم (مانند اهداف بایگانی در جهت منافع عمومی ، اهداف علمی یا پژوهشی تاریخی یا اهداف آماری) ناسازگار نباشیم ، در صورت امکان و در مواردی که این امر مجاز است طبق قوانین حفاظت از داده ها.

C. افشای یا به اشتراک گذاری اطلاعات شخصی

ما ممکن است اطلاعات شخصی را برای دسته های زیر از گیرندگان افشا (یا به آنها دسترسی دهیم):

سایر کاربران پلتفرم در صورت لزوم در ارتباط با تسهیل خرید و ارتباطات بین شما و سایر کاربران.

شرکای شخص ثالث ، ارائه دهندگان خدمات و/یا شرکتهای وابسته به com که توسط ما درگیر هستند یا با ما همکاری می کنند تا به ما در ارائه خدمات به شما یا افرادی که در غیر این صورت اطلاعات شخصی را برای اهدافی که در این سیاست حفظ حریم خصوصی شرح داده شده یا هنگام جمع آوری به شما اطلاع داده شده است ، کمک کنند. اطلاعات شخصی شما رده های این شرکا یا ارائه دهندگان خدمات عبارتند از:

اعضای گروه Peximal و شرکتهای وابسته به آنها و/یا ارائه دهندگان خدمات تعیین شده آنها که با ما برای ارائه خدمات پردازشی مانند نرم افزار ، ابزار ، سیستم ها و خدمات پیام رسانی به منظور شرح داده شده در این خط مشی رازداری همکاری می کنند ؛

شرکای تجاری ما (به عنوان مثال ، به منظور تخفیف یا پیشنهاداتی که ممکن است برای شما جالب باشد) ؛

پلتفرم های بازاریابی و تبلیغاتی ، مانند گوگل ، توییتر ، فیس بوک و اینستاگرام و ارائه دهندگان خدمات تجزیه و تحلیل مربوط به رفتار کاربران ، به منظور تنظیم محتوایی که هنگام بازدید از پلت فرم ما مشاهده می کنید. این بسترها ممکن است اطلاعاتی را که در بستر ما جمع آوری می کنند با داده های مربوط به بسترهای خود و داده هایی که از وب سایت های دیگر یا از طریق منابع دیگر جمع آوری می کنند به منظور انجام تبلیغات هدفمند ترکیب کنند. فعالیت های پردازشی این سیستم عامل های بازاریابی شخص ثالث توسط سیاست های حفظ حریم خصوصی آنها اداره می شود ، نه این سیاست حفظ حریم خصوصی.

ارائه دهندگان خدمات پرداخت که اطلاعات شخصی را جمع آوری و پردازش می کنند تا به تسویه پرداخت ها برای تراکنش ها یا پردازش درخواست های برداشت برای فروشندگان کمک کنند. فعالیتهای ارائه دهندگان خدمات پرداخت ممکن است بر اساس سیاست های حفظ حریم خصوصی آنها باشد ، نه این سیاست حفظ حریم خصوصی.

ارائه دهندگان ارزیابی ریسک اعتباری برای ارزیابی ریسک بر روی فروشندگان برای تعیین اینکه آیا فروشنده می تواند مجاز به برداشت وجوه باشد یا خیر.

شرکای تدارکات برای ارائه خدمات تحویل برای خریداران ، از جمله بازگشت و تبادل محصولات و خدمات انبار برای فروشندگان ؛

نمایندگان سفارشی برای اهداف ترخیص کالا از گمرک ؛

ارائه دهندگان خدمات رایانش ابری برای ارائه خدمات ذخیره سازی ابری ؛

ارائه دهندگان خدمات مشتری برای ارائه خدمات پس از فروش ؛

ارائه دهندگان خدمات کنترل ریسک برای ارزیابی امنیت حسابهای کاربران و خطرات معامله ؛ و در صورت انتخاب مشارکت در بررسی یا رتبه بندی محصولات و / یا خدمات Peximal ، ارائه دهندگان خدمات رتبه بندی یا بررسی ارائه دهندگان خدمات برای انجام بررسی خدمات ما با مشتریان ؛

به مشاوران حرفه ای ما ، سازمان های اجرای قانون ، بیمه گذاران ، دولت و نهادهای نظارتی و سایر سازمان هایی که معتقدیم رعایت قوانین قابل اجرا یا اعمال ، تأیید یا دفاع از حقوق قانونی ما یا حفظ منافع حیاتی شما یا هر شخص دیگری ضروری است ، ما همچنین ممکن است اطلاعات شخصی شما را افشا و منتقل کنیم یا در موارد دیگری که توسط قوانین مربوطه مورد نیاز یا مجاز است.

به خریدار واقعی یا بالقوه (و نمایندگان و مشاوران آن) در ارتباط با خرید ، ادغام یا تملک هر قسمتی از تجارت ما ، به شرطی که به خریدار اطلاع دهیم که باید از اطلاعات شخصی شما فقط برای اهدافی که در آن افشا شده است استفاده کند.  سیاست حفظ حریم خصوصی

به هر شخص دیگری با رضایت شما از افشای اطلاعات.

ما ممکن است داده های جمع آوری شده یا ناشناس را به اشخاص ثالث ارائه دهیم ، اما وقتی این کار را انجام می دهیم ، اطلاعاتی که به اشتراک می گذاریم در قالب نامشخصی است که شخص شما را شناسایی نمی کند.

ما با اشخاص ثالث و وب سایت هایی ارتباط برقرار کرده ایم تا محصولات و خدماتی را که به آنها ارائه نمی دهیم به شما ارائه دهیم و چنین اشخاص ثالث و وب سایت هایی شامل پلتفرم های وابسته زیر به Peximal یا اپراتورهای آنها می باشد. ما به شما دسترسی به این گروه ها دیگر و وبسایت های آنها را از طریق استفاده از پیوندهای پیوندی به این سایت ها از طریق پلتفرم خود یا ارائه سایت های “با نام تجاری مشترک” ارائه می دهیم که در آن ما و سایر طرفها از یک منبع یاب یکسان (URL) ، دامنه مشترک استفاده می کنیم. نام یا صفحات داخل یک نام دامنه در اینترنت. در برخی موارد ممکن است از شما خواسته شود تا اطلاعات شخصی خود را برای ثبت نام یا درخواست محصولات یا خدمات ارائه شده توسط این اشخاص ثالث یا شرکای تجاری مشترک ارائه دهید. این خط مشی رازداری در مورد این سایتهای شخص ثالث یا سایتهای دارای نام تجاری مشترک اعمال نمی شود. سیاست های حفظ حریم خصوصی آن اشخاص دیگر ممکن است با ما متفاوت باشد و ما هیچ کنترلی بر اطلاعاتی که شما به آن اشخاص ثالث ارسال می کنید نداریم. شما باید سیاست حفظ حریم خصوصی مربوط به آن سایتهای شخص ثالث و سایتهای دارای نام تجاری مشترک را قبل از پاسخ به هرگونه پیشنهاد ، محصول یا خدمات آگهی شده توسط آن طرفها مطالعه کنید.

D. احتیاط

ما اطلاعات شخصی شما را تا زمانی که نیاز به مشاغل مشروع و قانونی داریم ، برای مثال برای ارائه خدمات یا محصولات به شما ، یا طبق قوانین لازم الاجرا یا مجاز ، مانند قوانین مالیاتی و حسابداری ، حفظ می کنیم.

وقتی هیچ مشکلی مشروعی برای پردازش اطلاعات شخصی شما نیاز ندارید ، یا آنها حذف شده اند یا ناشناس شما انجام داده اند یا اگر این امکان پذیرفته نشده است (به عنوان مثال ، چرا اطلاعات شخصی شما در بایگانی های پشتیبان ذخیره شده است) ، آنگاه ما به طور خاص ایمن ذخیره می کنیم اطلاعات شخصی را حذف و تا زمانی که امکان حذف وجود ندارد ، از هر نوع پردازش دیگری جدا کنید.

E. کوکی ها

این بخش نحوه استفاده ما از کوکی ها و فناوری های مشابه (ما به طور کلی به آنها “کوکی” اشاره می کنیم) را برای شناسایی شما هنگام بازدید از پلت فرم ما توضیح می دهد. این توضیح می دهد که این فناوری ها چیست و چرا ما از آنها استفاده می کنیم ، و همچنین حقوق شما برای کنترل آنها.

کوکی ها چیست؟

کوکی مقدار کمی داده است که به مرورگر شما ارسال می شود و در هارد دیسک کامپیوتر یا دستگاه تلفن همراه شما ذخیره می شود. اگر کوکی را غیرفعال یا پاک نکنید ، هر بار که از همان مرورگر یا دستگاه تلفن همراه برای دسترسی به پلتفرم استفاده می کنید ، سرورهای وب ما از بازدید شما از پلت فرم مطلع می شوند و به نوبه خود ممکن است از بازدید شما و الگوی استفاده شما آگاهی داشته باشیم .

کوکی های تنظیم شده توسط وب سایت یا مالک برنامه (در این مورد ، Peximal.com) “کوکی های شخص اول” نامیده می شوند. کوکی هایی که توسط اشخاص دیگری غیر از صاحب وب سایت تنظیم می شوند ، “کوکی های شخص ثالث” نامیده می شوند. کوکی های شخص ثالث باعث می شود ویژگی ها یا قابلیت های شخص ثالث در وب سایت یا از طریق وب سایت ارائه شود (مانند تبلیغات ، محتوای تعاملی و تجزیه و تحلیل). طرفینی که این کوکی های شخص ثالث را تنظیم کرده اند ، می توانند دستگاه شما را هم هنگام بازدید از وب سایت مورد نظر و هم هنگام بازدید از وب سایت های دیگر تشخیص دهند.

کوکی ها همچنین می توانند به عنوان کوکی های جلسه (که با بستن مرورگر یا خاموش کردن دستگاه پاک می شوند) و کوکی های مداوم (که حتی پس از بستن مرورگر یا خاموش کردن دستگاه- برنامه باقی می مانند و هر بار که از آنها بازدید می کنید فعال می شوند) طبقه بندی شوند. کوکی های جلسه از داده های رمزگذاری شده برای احراز هویت شما استفاده می کنند. کوکی های مداوم شماره حساب یا رمزهای عبور را ذخیره نمی کنند. ما از کوکی های جلسه و کوکی های مداوم استفاده می کنیم.

چرا ما از کوکی ها استفاده می کنیم؟

ما به چند دلیل از کوکی های شخص اول و سوم استفاده می کنیم. برخی کوکی ها برای کارکردن بستر ما به دلایل فنی یا امنیتی مورد نیاز هستند ، و ما از آنها به عنوان کوکی های “ضروری” یا “بسیار ضروری” یاد می کنیم. کوکی های شخص اول عمدتا برای فعال کردن قابلیت های اساسی در بستر ما ارائه می شوند. از جمله کوکی های تجزیه و تحلیل وب که به ما در درک نحوه استفاده کاربران از صفحات وب ما و نحوه بهبود استفاده از آنها کمک می کند. به عنوان مثال ، ما از کوکی های ضروری یا کاملاً ضروری استفاده می کنیم تا بتوانیم کالاهای اضافه شده به سبد خرید Peximal.com خود را به خاطر بسپاریم و هنگام ورود به حساب Peximal.com شما را تشخیص دهیم.

علاوه بر این ما از کوکی های رسانه های اجتماعی نیز استفاده می کنیم. شما می توانید برای عضویت در پلتفرم ثبت نام کرده و محتوای پلتفرم را از طریق رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر “به اشتراک بگذارید”. گاهی اوقات ما فیلم هایی را از وب سایت هایی مانند YouTube جاسازی می کنیم. این وب سایت ها دارای خط مشی رازداری خود هستند که بر نحوه استفاده آنها از اطلاعات حاکم است ، که می توانید آنها را در وب سایت های مربوطه بیابید.

ما همچنین از کوکی ها استفاده می کنیم تا بتوانیم علایق بازدیدکنندگان پلتفرم را ردیابی و هدف قرار دهیم تا با تحقیق در الگوهای بازدید و انجام تبلیغات مبتنی بر علاقه ، تجربه استفاده از پلتفرم خود را افزایش دهیم. کمک به شرکای ما برای ردیابی بازدیدکنندگان از پلتفرم ها ؛ و پیگیری پیشرفت و مشارکت در تبلیغات. ما برای این منظور از کوکی های شخص اول و سوم استفاده می کنیم.

کوکی هایی که ما استفاده می کنیم

دسته های خاصی از کوکی های شخص اول و سوم که از طریق بستر ما ارائه می شوند و اهداف آنها در جدول زیر توضیح داده شده است (لطفاً توجه داشته باشید که کوکی های خاص ارائه شده ممکن است متفاوت باشد):

انواع کوکی چه کسی این کوکی ها را سرو می کند
کوکی    ضروری : این کوکی ها برای امکان دسترسی و استفاده از بستر ما بسیار ضروری هستند. آنها عملکردهای لازم را برای اطمینان از عملکرد مناسب ، امنیت و عملکرد بسترهای نرم افزاری ما ارائه می دهند. این کوکی ها را نمی توان غیرفعال کرد.Peximal.com

https://www.peximal.com/

کوکی های آماری: کوکی های آماری از جمله کوکی های تجزیه و تحلیل اطلاعات را به صورت کلی جمع آوری می کنند تا به ما در تعیین و درک نحوه تعامل کاربران با پلتفرم ما و استفاده از آنها کمک کند. ما از این اطلاعات برای بهبود و بهینه سازی بستر خود و امنیت آن استفاده می کنیم.Peximal.com

صفحه اصلی

·https://policies.google.com/privacy

·https://developers.google.com/analytics/devguides/collection/analyticsjs/cookie-usage

کوکی های شخصی سازی و خدمات: این کوکی ها برای به خاطر سپردن رایانه یا دستگاه تلفن همراه شما هنگام بازدید از یک وب سایت استفاده می شوند. آنها جزئیات ثبت نام و ورود به سیستم و تنظیمات و ترجیحات شما مانند زبان و منطقه را به خاطر می آورند. همچنین از آنها استفاده می شود تا اطمینان حاصل شود که نیازی نیست هر بار که از مرورگر خود برای اظهار نظر در مورد مقالات استفاده می کنید وارد شوید و اطمینان حاصل کنید که خدمات تعاملی به طور موثر کار می کنند. کوکی های شخصی سازی شده نیز برای توصیه به مطالبی که فکر می کنیم با ارائه و اندازه گیری تبلیغات مربوطه ، بر اساس آنچه قبلاً در آن نگاه کرده اید ، مورد توجه شما قرار می گیرد ، استفاده می شود.

کوکی های شخصی سازی شده ممکن است شامل کوکی های رسانه های اجتماعی نیز باشند که برای شما امکان می دهد با استفاده از حساب های رسانه های اجتماعی خود وارد پلت فرم ما شوید و صفحات و مطالبی را که از طریق شبکه های اجتماعی شخص ثالث و سایر وب سایت ها در پلتفرم ما به اشتراک می گذارید به اشتراک بگذارید. این کوکی ها همچنین ممکن است برای اهداف تبلیغاتی استفاده شوند.

Peximal.com https://www.peximal.com/

Google http://www.google.com

کوکی های بازاریابی : کوکی های بازاریابی به ما کمک می کند تا اطمینان حاصل کنیم که بازاریابی هدفمندتر و مرتبط تری را در اختیار شما قرار می دهیم. ما همچنین از کوکی های بازاریابی برای ارزیابی اثربخشی ارتباطات بازاریابی خود با نظارت بر نرخ باز و تبدیل ها استفاده خواهیم کرد.

Facebook http://www.facebook.com

Twitter http://www.twitter.com

Google http://www.google.com

Criteo https://www.criteo.com/

Bing https://www.bing.com/

Yahoo https://www.yahoo.com/

Mailru https://mail.ru/

Yandex https://yandex.com

در مورد سایر فناوری های ردیابی ، مانند چراغ های وب، چطور؟

کوکی ها تنها راه تشخیص یا ردیابی بازدیدکنندگان از پلت فرم ما نیستند. هر از گاهی ممکن است از فناوری های مشابه دیگری مانند چراغ های وب (که گاهی اوقات “پیکسل های ردیابی” یا “GIF های پاک” نامیده می شوند) استفاده کنیم. اینها فایلهای گرافیکی کوچکی هستند که حاوی یک شناسه منحصر به فرد هستند که به ما امکان می دهد بفهمیم چه کسی از پلتفرم ما دیدن کرده یا ایمیلی را که برای او ارسال کرده ایم باز کرده است. به عنوان مثال ، این به ما امکان می دهد الگوهای ترافیک کاربران را از یک صفحه در پلتفرم ما به صفحه دیگر رصد کنیم ، کوکی ها را ارائه دهیم یا با آنها ارتباط برقرار کنیم ، تا بفهمیم آیا از تبلیغات آنلاین نمایش داده شده در وب سایت شخص ثالث به پلتفرم ما آمده اید یا خیر. ، برای بهبود عملکرد سایت و اندازه گیری موفقیت کمپین های بازاریابی ایمیلی. در بسیاری از موارد ، این فناوری ها به عملکرد صحیح کوکی ها وابسته هستند و بنابراین کاهش کوکی ها عملکرد آنها را مختل می کند.

چگونه می توانم کوکی ها را کنترل کنم؟

با پیکربندی تنظیمات حریم خصوصی مرورگری که برای دسترسی به پلتفرم یا “تنظیم حریم خصوصی” دستگاه خود استفاده می کنید ، می توانید تعیین کنید که چگونه و چگونه کوکی پذیرفته می شود. از آنجا که وسایلی که می توانید با استفاده از کنترل های مرورگر وب خود از کوکی ها خودداری کنید در مرورگر به مرورگر متفاوت است ، برای اطلاعات بیشتر باید از منوی راهنمای مرورگر خود دیدن کنید. اگر تنظیم حریم خصوصی را در مرورگر تنظیم کنید ، دستگاه شما به جمع آوری داده ها ادامه می دهد مگر اینکه تنظیمات حریم خصوصی دستگاه را تنظیم کنید ، و بالعکس.

شما حق دارید در مورد پذیرش یا رد کوکی ها تصمیم بگیرید. اگر انتخاب کنید که کنترل های مرورگر وب خود را برای رد کوکی ها تنظیم کنید ، همچنان می توانید از وب سایت ما استفاده کنید ، هرچند دسترسی شما به برخی از عملکردها و مناطق وب سایت ما محدود باشد.

برخی از ویژگی های Platform به کوکی ها بستگی دارد. لطفاً توجه داشته باشید که در صورت انتخاب مسدود کردن کوکی ها ، ممکن است نتوانید به سیستم وارد شوید یا از آن ویژگی ها استفاده کنید ، و ترجیحات وابسته به کوکی ها ممکن است از بین برود.

Google Analytics (اطلاعات بیشتر) بستر ما از Google Analytics استفاده می کند ، یک سرویس تجزیه و تحلیل اینترنت ارائه شده توسط Google، Inc.. کوکی های گوگل به ما امکان می دهند استفاده از پلتفرم را تجزیه و تحلیل کنیم و به ما بگویید که کاربران ما چه صفحاتی را مشاهده می کنند ، کدام صفحات بیشتر محبوب هستند ، در چه ساعتی از روز از پلتفرم ما بازدید می شود ، در صورتی که کاربران قبلاً از پلت فرم ما بازدید کرده اند ، که کاربران وب سایت از کدام سایت به سایت ما هدایت می شوند پلتفرم بودند و مانند آن. داده های ایجاد شده توسط کوکی در مورد استفاده شما از Platform به Google منتقل می شود.

F.جزئیات

سایت ها و محتویات آنها برای خردسالان (افراد زیر 18 سال) هدف قرار نمی گیرد و ما قصد نداریم هیچ یک از محصولات یا خدمات خود را به خردسالان بفروشیم.

G. اقدامات ایمنی

ما از روش های امنیتی منطقی تجاری برای جلوگیری از دسترسی غیر مجاز به سایت ها ، حفظ صحت داده ها و اطمینان از استفاده صحیح از اطلاعاتی که در اختیار داریم استفاده می کنیم.

برای کاربران ثبت نام شده در سایت ها ، برخی از اطلاعات شما را می توان از طریق حساب کاربری خود مشاهده و ویرایش کرد ، که با گذرواژه محافظت می شود. توصیه می کنیم گذرواژه خود را برای هیچکس فاش نکنید. پرسنل ما هرگز از شما در یک تماس تلفنی ناخواسته یا یک ایمیل ناخواسته رمز عبور شما را نمی خواهند. اگر رایانه ای را با دیگران به اشتراک می گذارید ، نباید اطلاعات ورود به سیستم (مانند شناسه کاربری و رمز عبور) را در آن رایانه مشترک ذخیره کنید. به یاد داشته باشید که پس از اتمام جلسه ، از حساب خود خارج شوید و پنجره مرورگر خود را ببندید.

هیچگونه انتقال داده ای از طریق اینترنت یا هر شبکه بی سیم را نمی توان با امنیت کامل تضمین کرد. در نتیجه ، در حالی که ما سعی می کنیم از اطلاعاتی که برای شما داریم محافظت کنیم ، نمی توانیم امنیت اطلاعاتی را که به ما منتقل می کنید ، تضمین کنیم و این کار را با مسئولیت خود انجام می دهید.

H. تغییر در این سیاست حفظ حریم خصوصی

ممکن است هر از گاهی در پاسخ به تغییرات قانونی ، فنی یا تجاری ، این خط مشی رازداری را به روز کنیم. وقتی سیاست حفظ حریم خصوصی خود را به روز می کنیم ، اقدامات مناسبی را برای اطلاع رسانی به شما انجام می دهیم ، مطابق با اهمیت تغییراتی که ایجاد می کنیم. اگر و در مواردی که این امر توسط قوانین حفاظت از داده های اجباری الزامی است ، ما رضایت شما را برای هرگونه تغییر اساسی در خط مشی رازداری دریافت می کنیم.

هرگونه تغییر در این خط مشی رازداری توسط ما با ارسال یک خط مشی رازداری اصلاح شده در پلت فرم اعلام می شود. پس از ارسال بر روی بستر ، سیاست جدید حفظ حریم خصوصی بلافاصله لازم الاجرا می شود. با بررسی تاریخ آخرین به روزرسانی که در بالای این اعلامیه حریم خصوصی نشان داده شده است ، می توانید آخرین زمان اطلاع رسانی این اطلاعیه را مشاهده کنید.

I.بازدیدکنندگان

اگر اطلاعات شخصی شما را با اتکا به منافع مشروع خود (یا منافع شخص ثالث) جمع آوری کرده و از آن استفاده کنیم ، این منافع معمولاً برای عملکرد بستر و خدمات ما ، مدیریت روابط ما با شما و برقراری ارتباط با شما در صورت لزوم برای ارائه خدمات ما خواهد بود. برای شما و منافع تجاری قانونی ما ، به عنوان مثال ، هنگام پاسخ به سوالات شما ، بهبود پلت فرم و خدمات ما ، انجام بازاریابی ، یا به منظور اطمینان از امنیت بستر و خدمات ما و تشخیص یا جلوگیری از فعالیت های غیرقانونی مانند تقلب به ممکن است منافع مشروع دیگری داشته باشیم و در صورت لزوم در زمان مربوطه برای شما روشن خواهیم کرد که این منافع مشروع چیست.

اگر از شما بخواهیم که اطلاعات شخصی خود را برای رعایت الزامات قانونی ارائه دهید یا با شما قرارداد ببندیم ، این را در زمان مربوطه روشن می کنیم. ما به شما اطلاع می دهیم که آیا ارائه اطلاعات شخصی شما اجباری است یا خیر (و همچنین پیامدهای احتمالی در صورت عدم ارائه اطلاعات شخصی شما). در برخی موارد ، ممکن است از شما خواسته شود اطلاعات شخصی را برای پردازش به شرح بالا در اختیار ما قرار دهید تا بتوانیم همه خدمات ما را به شما ارائه دهیم و شما از همه ویژگی های پلت فرم ما استفاده کنید.

اگر در مورد مبنای حقوقی که ما اطلاعات شخصی شما را بر اساس آن جمع آوری و استفاده می کنیم ، سوالاتی دارید یا نیاز به اطلاعات بیشتری دارید ، لطفاً با استفاده از اطلاعات تماس ارائه شده در بخش J. “نحوه تماس با ما” در زیر تماس بگیرید.

حقوق شما

می توانید در هر زمان با تماس با ما با استفاده از اطلاعات تماس ارائه شده در بخش J. “نحوه تماس با ما” در زیر از آنها استفاده کنید:

حق دسترسی ، تصحیح ، به روزرسانی یا درخواست حذف اطلاعات شخصی شما.

حق اعتراض به پردازش اطلاعات شخصی شما هنگامی که بر اساس منافع قانونی ما باشد و به طور جداگانه حق اعتراض به بازاریابی مستقیم.

حق درخواست از ما ، در برخی موارد ، برای محدود کردن پردازش اطلاعات شخصی شما یا درخواست قابلیت حمل اطلاعات شخصی شما.

حق انصراف از ارتباطات بازاریابی را در هر زمان برای شما ارسال می کنیم. با کلیک روی پیوند “لغو اشتراک” یا “انصراف” در ایمیل های بازاریابی که برای شما ارسال می کنیم ، می توانید این حق را اعمال کنید. برای انصراف از سایر انواع بازاریابی (مانند بازاریابی پستی یا بازاریابی تلفنی) ، لطفاً با استفاده از اطلاعات تماس ارائه شده در بخش J. “نحوه تماس با ما” در زیر تماس بگیرید.

اگر ما اطلاعات شخصی شما را با رضایت شما جمع آوری و پردازش کرده ایم ، پس شما حق دارید در هر زمان رضایت خود را پس بگیرید. برداشتن رضایت شما بر قانونی بودن هرگونه پردازشی که ما قبل از خروج شما انجام داده ایم ، تأثیر نمی گذارد ، و همچنین بر پردازش اطلاعات شخصی شما که با اتکا به دلایل پردازش قانونی غیر از رضایت انجام می شود ، تأثیر نمی گذارد.

حق شکایت از مرجع حفاظت از داده ها در مورد جمع آوری و استفاده از اطلاعات شخصی شما. برای اطلاعات بیشتر ، لطفاً با مقام حفاظت از داده های محلی خود تماس بگیرید.

ما به همه درخواست هایی که از افرادی دریافت می کنیم که مایل به استفاده از حقوق حفاظت از داده های خود هستند مطابق با قوانین مربوط به حفاظت از داده ها پاسخ می دهیم.

اگر از تغییرات یا نادرستی اطلاعات خود مطلع هستید ، باید ما را از چنین تغییراتی مطلع کنید تا سوابق ما به روز یا اصلاح شوند.

J. نحوه تماس با ما

برای استفاده از حقوق خود می توانید اینجا را کلیک کنید ، و در صورت داشتن هرگونه درخواست ، سوالات یا نگرانی در مورد استفاده ما از اطلاعات شخصی شما و این خط مشی رازداری ، لطفاً با ما در info@peximal.com تماس بگیرید.

K. زبان

اگر بین نسخه انگلیسی و نسخه دیگری از این خط مشی رازداری اختلافی وجود داشته باشد ، نسخه انگلیسی برتری خواهد داشت.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.