• پلتفرم نمایشگاه دائم صادرات و واردات خدمات، کالا، فناوری نوین و دانش بنیان در ارمنستان و کشورهای حوزه CIS

شرایط و قوانین

شرایط و قوانین

شرایط و قوانین

 

لطفا این شروط و قوانین را به دقت بخوانید!

به armpeximal.am و peximal.com خوش آمدید! این شرایط استفاده شرایط و ضوابط مربوط به دسترسی و استفاده شما از وب سایت ها ، سایت های تلفن همراه ، برنامه های تلفن همراه و سایر پورتال هایی را که هر چند وقت یکبار متعلق به Peximal تحت مالکیت ، مدیریت ، مارک تجاری یا در دسترس قرار می گیرد و مربوط به (الف) پلتفرم تجارت الکترونیکی پکسیمال شامل ، اما محدود به نسخه های وب و وب سایت های بهینه شده برای موبایل که توسط منبع یاب یکنواخت “www.peximal” و برنامه های تلفن همراه پلت فرم تجارت الکترونیکی Peximal شناسایی شده است. (“سایت های پکسیمال”) ؛ و (ب) پلتفرم تجارت الکترونیک Peximal که شامل نسخه های وب و بهینه شده برای موبایل وب سایت هایی است که توسط مکان یاب های یکسان ” peximal” ، “www.armpeximal.am” و “www” مشخص شده است اما محدود به آن نیست. ( “Peximal “) ، و برنامه های تلفن همراه سیستم عامل های تجارت الکترونیکی Peximal ، (با سایت های Peximal و سایت های Peximal به طور کلی” سایت ها “). این سند یک توافقنامه قانونی بین شما به عنوان کاربر (ها) سایتها (که از این پس به عنوان “شما” ، “شما” یا “کاربر” نامیده می شود) و نهاد پیمانکاری Peximal است که مطابق با بند 2.1 زیر تعیین شده است ( از این پس به عنوان “ما” ، “ما” یا “Peximal” نامیده می شود.)

  • کاربرد و پذیرش شرایط
    • دسترسی شما و استفاده از سایت ها و خدمات ، نرم افزار و محصولات Peximal از طریق سایت ها ، که شامل بسترهای توصیف شده در بند 7.1 شرایط (مانند خدمات ، نرم افزارها و محصولاتی که در مجموع بعداً “خدمات” نامیده می شوند) ) تابع شرایط و ضوابط مندرج در این سند و همچنین خط مشی رازداری (تعریف شده در بند 3.3 زیر) ، خط مشی فهرست محصولات و سایر قوانین و خط مشی های سایت هایی است که Peximal ممکن است هر از گاهی منتشر کند. این سند و سایر قوانین و خط مشی های سایت ها در مجموع تحت عنوان “شرایط” نامیده می شوند. با دسترسی و استفاده از سایت ها و خدمات ، شما موافقت می کنید و شرایط را رعایت می کنید. لطفاً اگر همه شرایط را قبول ندارید به خدمات یا سایت ها دسترسی نداشته باشید یا از آنها استفاده نکنید.
    • شما نمی توانید به خدمات یا سایت ها دسترسی داشته باشید یا از آنها استفاده کنید و اگر (الف) در سن قانونی برای عقد قرارداد الزامی با Peximal نباشید ، یا (ب) مجاز به دریافت هیچگونه خدمتی نباشید ، شرایط را قبول نمی کنید. طبق قوانین ایران و ارمنستان یا سایر کشورها/مناطق از جمله کشور/منطقه ای که در آن ساکن هستید یا از خدمات و سایت ها به آن دسترسی دارید و از آنها استفاده می کنید.
    • Peximal ممکن است با درج شرایط اصلاح شده و مجدد مربوطه در سایت ها ، شرایط را در هر زمان تغییر دهد. با ادامه دسترسی یا استفاده از خدمات یا سایت ها ، موافقت می کنید که شرایط اصلاح شده و مجددا برای شما اعمال خواهد شد.
    • اگر پکسیمال ترجمه ای از نسخه انگلیسی شرایط را ارسال یا ارائه کرده باشد ، شما موافقت می کنید که ترجمه فقط برای سهولت ارائه شده است و نسخه انگلیسی به شما دسترسی و استفاده از خدمات یا سایت ها را کنترل می کند.
    • ممکن است از شما خواسته شود که توافقنامه (های) جداگانه ای ، چه آنلاین و چه آفلاین ، باپکسیمال یا وابسته ما به هر سرویس (یا ویژگی های درون خدمات) (هر یک “یک قرارداد اضافی”) ببندید. در صورت وجود هرگونه تضاد یا ناسازگاری بین شرایط و یک توافقنامه اضافی ، توافقنامه اضافی فقط در رابطه با آن سرویس (یا ویژگی درون سرویس) مربوطه بر شرایط مقدم خواهد بود.
    • شرایط تغییر نمی کند مگر به صورت کتبی توسط یک مقام رسمی Peximal
    • ارائه خدمات

2.1 اگر شما یک عضو ثبت شده در هر یک از سایت ها هستید و از ایران یا ارمنستان هستید ، با شرکت Peximal قرارداد می بندید. اگر عضو هر یک از سایتها هستید و (الف) از محلی خارج از سرزمین ایران و ارمنستان هستید. یا (ب) از هر یک از حوزه های مربوطه به سایت های پکسیمال دسترسی پیدا کرده و از آنها استفاده می کنید ، در حال قرارداد با Peximal E-Commerce Private Limited است. از آنجا که برخی یا بخشی از خدمات ممکن است توسط وابستگان Peximal پشتیبانی و ارائه شوند ، Peximal ممکن است برخی از خدمات را به وابستگان خود واگذار کند.

2.2 برای دسترسی و استفاده از برخی خدمات باید به عنوان عضو در سایت ها ثبت نام کنید. علاوه بر این ، Peximal این حق را برای خود محفوظ می دارد که دسترسی یا استفاده از برخی خدمات (یا هر ویژگی در سرویس ها) یا استفاده از آن را به کاربران پرداخت کننده یا با رعایت سایر شرایطی که ممکن است Peximal به تشخیص ما اعمال کند ، محدود کند.

2.3 خدمات (یا هر ویژگی درون خدمات) ممکن است برای مناطق و کشورهای مختلف متفاوت باشد. هیچگونه ضمانت یا تضمینی ارائه نمی شود که سرویس یا ویژگی خاص یا عملکرد آن یا همان نوع و وسعت سرویس یا ویژگی ها و عملکردهای آن برای کاربران در دسترس باشد. Peximal ممکن است بنا به صلاحدید ما ، دسترسی و استفاده از هرگونه خدمات (یا هر ویژگی درون سرویس ها) و استفاده از آن را نسبت به کاربران مختلف ، محدود و یا ایجاد کند.

2.4 Peximal ممکن است راه اندازی ، تغییر ، ارتقا ، اعمال شرایط ، تعلیق یا توقف هرگونه سرویس (یا هرگونه ویژگی در سرویس ها) را بدون اطلاع قبلی انجام دهد ، مگر اینکه در صورت ارائه خدمات مبتنی بر هزینه ، این تغییرات تاثیری منفی نخواهد داشت توانایی استفاده کنندگان از این دستمزد برای لذت بردن از آن سرویس ، مگر در مورد کاربران صلاحیت مربوط Peximal. در رابطه با هر یک از کاربران حوزه صلاحیت مربوطه Peximal ، Peximal Holding Private Limited ممکن است راه اندازی ، تغییر ، ارتقاء ، اعمال شرایط ، تعلیق یا توقف هرگونه خدمات (یا هرگونه ویژگی در سرویس ها) را بدون اطلاع قبلی ، مگر در صورت پرداخت هزینه ، خدمات مبتنی بر ، چنین تغییراتی به طور قابل ملاحظه ای بر توانایی چنین کاربران پولی در استفاده از آن سرویس تأثیر منفی نخواهد گذاشت.

2.5 برخی از خدمات (یا بخشی از آن) ممکن است توسط وابستگان Peximal به نمایندگی از این شرکت ارائه شود.

2.6 خدمات تبلیغاتی ارائه شده توسط Peximal مطابق با شرایط زیر شامل موارد زیر است: 1) رتبه بندی برتر و فهرست حمایت شده ؛ 2) خدماتی که به طور مستقیم یا غیر مستقیم از کسب و کار کاربر ، نام تجاری ، محصول ، فروشگاه ، لوگو ، علامت تجاری ، علامت خدمات ، محتوای کاربر (که در بند 3.7 شرایط تعریف شده است) یا/و به نفع ، ارتقاء ، پشتیبانی است. کار مشتق با استفاده از محتوای کاربر بر روی نرم افزار ، برنامه ها ، ابزارها ، برنامه های افزودنی مرورگر یا پلتفرم هایی که توسط Peximal یا بر روی نرم افزار ، برنامه ها ، کانال ها ، پلتفرم ها ، وب سایت ها یا کار می کند یا کنترل می شود. هر گونه رسانه دیگر که توسط اشخاص ثالث اداره و یا کنترل می شود (“کانال های شخص ثالث”) ؛ و 3) هرگونه خدمات دیگری که ممکن است هر از گاهی توسط Peximal اعلام شود.

Peximal باید به صلاحدید خود تصمیم بگیرد که آیا خدمات تبلیغاتی یا بخشی از آن در اختیار شما قرار می گیرد یا خیر.

  1. کاربران به طور کلی

3.1 به عنوان شرط دسترسی و استفاده از سایت ها یا خدمات ، موافقت می کنید که هنگام دسترسی یا استفاده از سایت ها یا خدمات ، از قوانین و مقررات قابل اجرا پیروی خواهید کرد.

3.2 شما موافقت می کنید که (الف) هیچ گونه خدمات ، اطلاعات ، متن ، تصاویر ، گرافیک ، کلیپ های ویدیویی ، صدا ، فهرست ها ، فایل ها ، پایگاه های داده یا فهرست ها را کپی ، تکثیر ، بارگیری ، انتشار مجدد ، فروش ، توزیع یا فروش مجدد نخواهید کرد ، و غیره که در یا از طریق سایتها (“محتوای سایت”) موجود است ، و (ب) شما هیچ گونه محتوای سایت را برای اهداف تجاری که با Peximal رقابت می کند ، کپی ، تکثیر ، بارگیری ، گردآوری یا در غیر این صورت استفاده نمی کنید ، یا در غیر این صورت از محتوای سایت به صورت تجاری استفاده می کند. بازیابی منظم محتوای سایت از سایت ها برای ایجاد یا گردآوری مستقیم یا غیر مستقیم مجموعه ، گردآوری ، پایگاه داده یا فهرست (اعم از روبات ها ، عنکبوت ها ، دستگاه های خودکار یا فرآیندهای دستی) بدون اجازه کتبی از Peximal ممنوع است. استفاده از هرگونه محتوا یا مطالبی در سایت ها برای هر هدفی که صراحتا در شرایط مجاز نیست ممنوع است.

3.3 شما باید اسناد زیر را بخوانید که بر حفاظت و استفاده از اطلاعات شخصی کاربران در اختیار Peximal و شرکتهای وابسته ما حاکم است:

الف) برای کاربرانی که به سایت های مربوط به پلت فرم تجارت الکترونیکی Peximal ، سیاست حفظ حریم خصوصی Peximal دسترسی دارند یا از آنها استفاده می کنند ، و

ب) برای کاربرانی که به سایت های مربوط به سیستم عامل های تجارت الکترونیکی Peximal دسترسی دارند یا از آنها استفاده می کنند ، سیاست حفظ حریم خصوصی Peximal ، سیاست حفظ حریم خصوصی www.peximal.com یا ” www.armpeximal.am ” (در مجموع ، “سیاست حفظ حریم خصوصی”) )

3.4 Peximal ممکن است به کاربران اجازه دهد به محتوا ، محصولات یا خدمات ارائه شده توسط اشخاص ثالث از طریق پیوندها (در قالب پیوند کلمه ، بنرها ، کانالها یا موارد دیگر) ، API یا در غیر این صورت به وب سایتهای شخص ثالث دسترسی داشته باشند. به شما توصیه می شود قبل از استفاده از سایت ها شرایط و ضوابط یا خط مشی رازداری چنین وب سایت هایی را مطالعه کنید. شما تأیید می کنید که Peximal هیچ کنترلی بر وب سایت های اشخاص ثالث ندارد ، این وب سایت ها را تحت نظارت قرار نمی دهد و در قبال چنین وب سایت هایی ، یا هرگونه محتوا ، محصولات یا خدمات در دسترس یا از طریق آن در قبال هیچ کس مسئول یا مسئول نخواهد بود.

3.5 شما موافقت می کنید که هیچ اقدامی برای تضعیف یکپارچگی سیستم های کامپیوتری یا شبکه های Peximal یا هر کاربر دیگر انجام ندهید و همچنین دسترسی غیرمجاز به چنین سیستم ها یا شبکه های رایانه ای را به دست نیاورید.

3.6 شما موافقت می کنید که هیچ اقدامی را انجام ندهید که ممکن است یکپارچگی سیستم بازخورد Peximal را تضعیف کند ، مانند گذاشتن بازخورد مثبت برای خود با استفاده از شناسه های عضو ثانویه یا از طریق اشخاص ثالث یا گذاشتن بازخورد منفی بدون دلیل برای کاربر دیگر.

3.7 با ارسال یا نمایش هرگونه لوگو ، علائم تجاری ، علائم خدمات ، مارک ها ، توضیحات/اطلاعات در لیست محصولات و هرگونه اطلاعات ، محتوا یا مطالب دیگر در سایت ها (هر یک از این اطلاعات ، محتوا یا مطالب ، که در مجموع به عنوان “کاربر محتوا “) یا ارائه هرگونه محتویات کاربر به Peximal یا شرکتهای وابسته به آن و نمایندگان (نمایندگان) مربوطه آنها ، و در حدی که طبق قوانین قابل اجرا مجاز است ، شما یک امتیاز غیرقابل برگشت ، دائمی ، جهانی ، بدون حق امتیاز و زیر دارای مجوز (از طریق چندین ردیف) مجوز به Peximal یا شرکتهای وابسته به آن و نمایندگان (نمایندگان) مربوط به آنها برای نمایش ، انتقال ، توزیع ، تکثیر ، انتشار ، تکرار ، تطبیق ، اصلاح ، ویرایش ، ترجمه ، ایجاد آثار مشتق شده با استفاده از کاربر محتوا ، هر قسمتی از آن (از جمله ، بدون محدودیت ، علامت علامت یا علامت گذاری محتویات کاربر را حذف کنید) ، و در غیر این صورت از همه یا همه محتویات کاربر به هر شکل ، رسانه یا فناوری که اکنون شناخته شده است یا فعلاً به هیچ وجه شناخته شده نیست استفاده کنید. ، در سایتها ، کانالهای Peximal یا کانالهای شخص ثالث و برای هر هدفی که ممکن است به طور مستقیم یا غیر مستقیم برای Peximal ، عملکرد سایتها ، ارائه خدمات و خدمات تبلیغاتی یا کسب و کار مفید باشد. از کاربر شما به Peximal تأیید و ضمانت می کنید که از کلیه حقوق ، قدرت و اختیارات لازم برای اعطای مجوز فوق و محتوای کاربر و استفاده از چنین محتوای کاربری (از جمله آثار مشتق شده) توسط Peximal یا وابستگان آن تحت چنین شرایطی برخوردار هستید. مجوز عاری از هرگونه نقض یا نقض حقوق شخص ثالث است (همانطور که در بند 5.4 شرایط تعریف شده است). شما تا حداکثر مجاز از نظر قانون ، از حق خود برای اعمال حقوق مالکیت معنوی خود در محتوای کاربر در برابر Peximal یا وابستگان آن ، واگذارندگان یا مجوزهای فرعی در ارتباط با استفاده از چنین محتوای کاربر در ارتباط با خدمات چشم پوشی می کنید. به اطلاعاتی که تحت قوانین حفاظت از داده ها محافظت می شوند فقط مورد استفاده قرار می گیرند و مطابق آن قوانین نگهداری می شوند.

  1. حسابهای اعضا

4.1 کاربر برای دسترسی یا استفاده از برخی خدمات باید در سایت ها ثبت نام کند (یک کاربر ثبت شده همچنین در زیر “عضو” نامیده می شود). به جز با تأیید Peximal ، یک کاربر فقط می تواند یک حساب عضو را در سایت ها ثبت کند. اگر Peximal دلایلی داشته باشد که کاربر به طور همزمان ثبت نام کرده یا کنترل دو یا چند حساب عضو را در دست دارد ، Peximal ممکن است حساب یک کاربر را لغو یا فسخ کند. علاوه بر این ، Peximal ممکن است درخواست کاربر را برای ثبت نام به هر دلیلی رد کند.

4.2 پس از ثبت نام در سایت ها ، Peximal باید یک حساب کاربری اختصاص دهد و یک شناسه و رمز عبور عضو (که در هنگام ثبت نام توسط کاربر ثبت نام شده انتخاب می شود) برای هر کاربر ثبت شده صادر کند. یک حساب ممکن است دارای یک حساب ایمیل مبتنی بر وب با فضای ذخیره سازی محدود برای ارسال یا دریافت ایمیل توسط اعضا باشد.

4.3 مجموعه ای از شناسه اعضا و گذرواژه مختص یک حساب واحد است. هر عضو تنها مسئول حفظ محرمانه بودن و امنیت شناسه و رمز ورود اعضا و کلیه استفاده ها و فعالیتهایی است که تحت حساب شما انجام می شود (اعم از این که این استفاده ها یا فعالیتها مجاز باشد یا خیر). هیچ عضوی نمی تواند از حساب کاربری ، شناسه یا گذرواژه شما برای شخصی دیگر ، اختصاص دهد ، یا اجازه استفاده از آن را بدهد ، حتی برای سایر افراد در واحد تجاری خود اعضا (در صورت لزوم). عضو موافقت می کند که در صورت آگاهی از هرگونه استفاده غیرمجاز از رمز عبور یا حساب خود یا هرگونه نقض دیگر امنیت حساب خود ، بلافاصله به Peximal اطلاع دهید.

4.4 عضو موافقت می کند که همه استفاده از سایت ها و خدمات و کلیه فعالیتهایی که تحت حساب شما انجام می شود (از جمله بدون محدودیت ، ارسال هرگونه اطلاعات مربوط به شرکت یا محصول ، کلیک برای پذیرش هرگونه توافقنامه یا قوانین اضافی ، اشتراک یا پرداخت هرگونه خدمات) ، ارسال ایمیل با استفاده از حساب ایمیل یا ارسال پیام کوتاه) توسط اعضا مجاز تلقی می شود.

4.5 عضو اذعان می کند که اشتراک حساب شما با افراد دیگر ، یا اجازه دادن به چندین کاربر خارج از واحد تجاری شما برای استفاده از حساب شما (در مجموع ، “استفاده چندگانه”) ، ممکن است صدمات جبران ناپذیری به Peximal یا سایر کاربران سایت ها وارد کند. عضو باید Peximal ، وابستگان ، مدیران ، کارکنان ، نمایندگان و نمایندگان ما را در برابر هرگونه ضرر و زیان (از جمله اما بدون محدودیت در از دست دادن سود) که در نتیجه استفاده چندگانه از حساب شما متحمل شده است ، جبران کند. عضو همچنین موافقت می کند که در صورت استفاده مکرر از حساب شما یا عدم موفقیت اعضا در حفظ امنیت حساب شما ، Peximal هیچ گونه مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از چنین نقض نخواهد داشت و حق تعلیق یا خاتمه را دارد. حساب عضو بدون هیچ گونه تعهدی در قبال اعضا.

  1. مسئولیت های اعضا

5.1 هر یک از اعضا نمایندگی ، ضمانت و موافقت می کند که (الف) شما از قدرت و اختیار کامل برای پذیرفتن شرایط ، اعطای مجوز و مجوز و انجام تعهدات مندرج در زیر برخوردار هستید. (ب) دسترسی شما و استفاده از سایت ها و خدمات فقط برای اهداف تجاری خواهد بود ؛ و (ج) برای اعضایی که نهادهای تجاری هستند ، نشانی ای که هنگام ثبت نام ارائه می دهید محل اصلی فعالیت واحد تجاری شما است. از نظر این مفاد ، شعبه یا دفتر رابط یک واحد جداگانه تلقی نمی شود و محل اصلی کسب و کار شما محل دفتر مرکزی شما تلقی می شود.

5.2 عضو ملزم به ارائه اطلاعات یا مطالبی در مورد نهاد ، تجارت یا محصولات/خدمات شما به عنوان بخشی از فرایند ثبت نام در سایت ها برای دسترسی شما و استفاده از هرگونه سرویس یا حساب اعضا می باشد. هر یک از اعضا نمایندگی ، ضمانت و موافقت می کند که (الف) چنین اطلاعات و مطالبی اعم از ارائه شده در طول مراحل ثبت نام یا پس از آن در طول استفاده از سایت ها یا خدمات ، درست ، دقیق ، جاری و کامل است و (ب) شما حفظ خواهید کرد و فوراً همه اطلاعات و مطالب را اصلاح کنید تا صحت ، دقیق ، جاری و کامل باقی بمانند.

5.3 پس از عضویت ، شما موافقت خود را با درج اطلاعات تماس خود در پایگاه داده ما اعلام می کنید و به Peximal و شرکتهای وابسته ما اجازه می دهید اطلاعات تماس خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارند یا در غیر این صورت از اطلاعات شخصی شما مطابق با خط مشی رازداری استفاده کنند.

5.4 هر یک از اعضا نمایندگی ، ضمانت و موافقت می کند که (الف) شما تنها مسئول اخذ مجوزها و مجوزهای لازم شخص ثالث در مورد هرگونه محتوای کاربری که ارسال ، ارسال یا نمایش می دهید ، خواهید بود. (ب) هرگونه محتوای کاربری که ارسال می کنید ، ارسال می کنید یا نمایش می دهید هیچگونه حق نسخه برداری ، ثبت اختراع ، علامت تجاری ، نام تجاری ، اسرار تجاری یا سایر حقوق شخصی یا مالکیت شخص ثالث را نقض یا نقض نمی کند (“حقوق شخص ثالث”) ؛ و (ج) شما از حق فروش و تجارت ، توزیع یا صادرات یا پیشنهاد فروش ، تجارت ، توزیع یا صادرات محصولات یا خدمات توصیف شده در محتوای کاربر برخوردار هستید و چنین فروش ، تجارت ، توزیع یا صادرات یا پیشنهاد نقض هرگونه حق شخص ثالث-و (د) نه عضو و نه هیچ یک از اشخاص مرتبط با آن ، ممنوع نشده یا از هرگونه پلتفرم اصلی تجارت الکترونیکی حذف شده اند ، یا در فروش محصولات تقلبی یا دزدی آنلاین نقش داشته اند.

5.5 هر عضو بعداً نمایندگی ، ضمانت و موافقت می کند که محتوای کاربری که ارسال می کنید ، ارسال یا نمایش می دهید:

الف) صادق ، دقیق ، کامل و قانونی باشد ؛

ب) نادرست ، گمراه کننده یا فریبنده نباشد ؛

ج) حاوی اطلاعات افتراآمیز ، افتراآمیز ، تهدیدآمیز یا آزاردهنده ، ناپسند ، قابل اعتراض ، توهین آمیز ، صریح از نظر جنسی یا مضر برای خردسالان نباشد.

د) حاوی اطلاعاتی که تبعیض آمیز است یا تبعیض بر اساس نژاد ، جنسیت ، مذهب ، ملیت ، معلولیت ، گرایش جنسی یا سن است ، نباشد.

ه) خط مشی لیست محصولات ، سایر شرایط یا هرگونه توافقنامه اضافی دیگر را نقض نکنید

و) هیچ گونه قوانین و مقررات قابل اجرا (شامل محدودیت های کنترل صادرات ، حمایت از مصرف کننده ، رقابت ناعادلانه ، افزایش قیمت یا تبلیغات کاذب) را نقض نکرده یا هرگونه فعالیتی را که ممکن است قوانین و مقررات قابل اجرا را نقض کند ، تبلیغ ننماید.

ی) حاوی هیچ پیوندی به طور مستقیم یا غیر مستقیم به سایر وب سایت های دیگر نباشد که شامل هرگونه محتوایی باشد که ممکن است شرایط را نقض کند.

5.6 هر عضو بعداً نمایندگی ، ضمانت و موافقت می کند که شما باید:

الف) فعالیت های خود را در سایت ها مطابق با قوانین و مقررات قابل اجرا انجام دهید ؛

ب) معاملات تجاری خود را با سایر کاربران سایتها با حسن نیت انجام دهید ؛

ج) فعالیت های خود را مطابق با شرایط و هرگونه توافقنامه اضافی دیگر انجام دهید ؛

د) از خدمات یا سایت ها برای کلاهبرداری از هیچ شخص یا نهادی (از جمله فروش بدون محدودیت اقلام مسروقه ، استفاده از کارت های اعتباری/نقدی سرقت شده) استفاده نکنید ؛

ه) جعل هویت هیچ شخص یا نهادی را انجام ندهید ، خود یا وابستگی خود به هیچ شخص یا نهادی را به اشتباه معرفی کنید.

و) درگیر هرزنامه یا فیشینگ نشوید ؛

ز) درگیر هیچگونه فعالیت غیرقانونی دیگر (از جمله بدون محدودیت آنهایی که جرم کیفری ، منجر به مسئولیت مدنی و غیره) می شود یا هر فعالیت غیرقانونی را تشویق یا تشویق نمی کند ؛

ح) شامل تلاش برای کپی ، تکثیر ، سوء استفاده یا سلب مالکیت دایرکتوری ها ، پایگاه های داده و فهرست های اختصاصی Peximal نشود.

ط) شامل هیچ گونه ویروس رایانه ای یا سایر دستگاه ها و کدهای مخرب که باعث آسیب ، تداخل ، رهگیری یا سلب مالکیت هرگونه نرم افزار یا سیستم سخت افزاری ، داده ها یا اطلاعات شخصی می شود ، نشود.

ی) شامل هیچ طرحی برای تضعیف یکپارچگی داده ها ، سیستم ها یا شبکه های مورد استفاده توسط Peximal یا هر کاربر از سایت ها یا دسترسی غیرمجاز به چنین داده ها ، سیستم ها یا شبکه ها نباشد.

ک) نه ، و مدیر (ها) ، افسر (های) شما ، طرفهای کنترل کننده ، وابستگان و حوزه قضایی قانونی که هیچ یک از اشخاص یا نهادهای فوق در آن سازماندهی شده یا فعالیت می کند ، اشخاص یا نهادهایی نیستند که مشمول هر گونه تحریم های اقتصادی یا کلاهبرداری هر نهاد دولتی ، بین المللی یا نظارتی ؛ و

ل) درگیر هیچ فعالیتی نشوید که در غیر این صورت مسئولیتی را برای Peximal یا وابستگان ما ایجاد می کند.

5.7 اعضا نمی توانند از سایت ها ، خدمات یا حساب اعضا برای مشارکت در فعالیتهایی استفاده کنند که مشابه یا مشابه تجارت الکترونیک تجارت الکترونیک Peximal است.

5.8 اگر عضو یک داور تجاری ارائه می دهد ، اعضا نمایندگی می کند ، حکم می کند و موافقت می کند که شما همه رضایت ها ، تأییدها و معافیت های لازم را از چنین داوری گرفته اید تا (الف) به عنوان داور تجاری خود عمل کنید. (ب) اطلاعات تماس و اطلاعات آنها ، نامه های مرجع و نظرات را از طرف آنها ارسال و منتشر کند ؛ و (ج) اینکه اشخاص ثالث ممکن است برای حمایت از ادعاها یا اظهارات مطرح شده در مورد شما با چنین داوران تجاری تماس بگیرند. شما همچنین موافقت می کنید و می پذیرید که همه نامه ها و نظرات مرجع درست و دقیق هستند و اشخاص ثالث می توانند بدون نیاز به جلب رضایت شما با داوران تجاری تماس بگیرند.

5.9 عضو موافقت می کند که کلیه اطلاعات ، مواد و تأییدات لازم را ارائه دهد ، و کلیه کمک ها و همکاری های منطقی لازم را برای ارائه خدمات Peximal ارائه می دهد و ارزیابی می کند که آیا عضو شرایط را نقض کرده یا به هر شکایتی علیه اعضا رسیدگی کرده است یا خیر. اگر کوتاهی اعضا در انجام این کار منجر به تأخیر ، یا تعلیق یا خاتمه ارائه هرگونه سرویس شود ، Peximal موظف به تمدید دوره سرویس مربوطه نخواهد بود و هیچ گونه مسئولیتی در قبال زیان یا خسارت ناشی از یا در ارتباط نخواهد داشت.

5.10 عضو می پذیرد و موافقت می کند که Peximal این حق را برای خود محفوظ می دارد ، اما نباید از وی خواسته شود که به طور فعال بر هرگونه محتوای پیام یا مطالب یا اطلاعات (از جمله محتوای کاربر) ایجاد شده ، بدست آمده یا از طریق آنها دسترسی داشته باشد. خدمات یا سایت ها. Peximal محتویات هرگونه نظر یا مطالب یا اطلاعات دیگر (از جمله محتوای کاربر) ایجاد شده ، ارسال شده ، ارسال شده ، نمایش داده شده یا در غیر این صورت توسط هر عضو را تأیید ، تأیید یا تأیید نمی کند. هر یک از اعضا به تنهایی مسئول محتویات ارتباطات خود هستند و ممکن است از نظر قانونی مسئول محتوای نظرات یا سایر مطالب یا اطلاعات خود باشند.

5.11 عضو می پذیرد که سایت ها و خدمات فقط توسط مشاغل و نمایندگان آنها برای استفاده تجاری و نه برای مصرف کنندگان جداگانه یا برای استفاده شخصی استفاده می شود.

5.12 عضو اذعان می کند و می پذیرد که هر یک از اعضا تنها مسئول رعایت قوانین و مقررات قابل اجرا در حوزه های قضایی مربوط به خود است تا اطمینان حاصل شود که همه دسترسی و استفاده از سایت و خدمات مطابق با یکسان است.

5.13 هر یک از اعضا این را نشان می دهد ، ضمانت می کند و موافقت می کند

الف) شما و وابستگان خود در اجرای مشاغل خود از قوانین و مقررات قابل اجرا (از جمله بدون محدودیت قوانین و مقررات مربوط به ایمنی محصول ، حقوق مالکیت معنوی ، حریم خصوصی داده ها ، حفاظت از مصرف کننده ، گواهی محصول یا مقررات ، واردات و کنترل صادرات ، رقابت ناعادلانه ، افزایش قیمت ، تبلیغات کاذب ، نیروی کار ، محیط زیست ، بهداشت و ایمنی ، مبارزه با رشوه و مبارزه با پولشویی).

(ب) شما و وابستگان شما مشمول هیچ گونه محدودیت تجاری ، تحریم یا سایر محدودیت های قانونی نیستید که توسط هر کشور ، سازمان بین المللی یا حوزه قضایی تصویب یا پیشنهاد شده است (“موضوعات مربوطه”) ؛

(ج) شما و شرکتهای وابسته به شما محصولات یا خدماتی را ارائه نمی دهید که به احتمال زیاد باعث ایجاد محدودیت های تجاری بین المللی ، تحریم ها یا سایر محدودیت های قانونی توسط افراد مرتبط می شود.

(د) نه شما و نه هیچ یک از شرکتهای مادر یا وابسته به شما ، به طور مستقیم یا غیر مستقیم ، با هیچ یک از وجوه ، کالا یا خدمات به موضوعات مربوطه برخورد نکرده و یا آنها را ارائه نمی دهید.

ه) شما و شرکتهای وابسته شما مسئول انطباق محصولات خود با قوانین و مقررات کشور/منطقه مقصد ، از جمله قوانین و استانداردهای مربوط به کار هستید. در صورتی که محصولی در یک یا چند بازار مجاز نباشد ، سایت ها این حق را برای خود محفوظ می دارند که لیست محصولات را حذف کرده ، یا فروش چنین محصولاتی را در آن بازارها متوقف کنند.

اگر در هر زمان ، هیچ یک از الزامات فوق را برآورده نکردید ، باید بلافاصله استفاده از خدمات را متوقف کنید. اگر Peximal معتقد است که هرگونه رفتار شما قوانین و مقررات قابل اجرا را نقض یا تهدید به نقض می کند ، Peximal ممکن است بنا به صلاحدید خود ، در هر زمان که با توجه به شرایط مناسب تشخیص دهد ، از جمله ، اما محدود به خاتمه ارائه خدمات به شما ، بستن سفارشات مربوط به خرید و خاتمه حساب های شما ، در حالی که همه حقوق خود را در مورد هرگونه رفتار یا رفتار ناسازگار اعضای خود محفوظ می دارد.

  1. تخلفات توسط اعضا

6.1 Peximal این حق را برای خود محفوظ می دانید که هر گونه دیوار کاربر (به طور کلی یا واقعی) را که ارسال می کنید ، ارسال می کنید یا در سایتهایی که به طور منطقی معتقدیم (i) قوانین مربوطه را نقض می کنم حذف کنید ، اصلاح یا رد کند. مقررات ، (ii) شرایط زیر را نقض می کند ، (iii) می توانم Peximal یا وابستگان ما را در معرض مسئولیت قرار داد ، (iv) هر گونه حقوق شخص ثالث را نقض می کند ، (v) من می توانم به منافع اعضای ما ، شخص ثالث یا Peximal آسیب برساند یا وابستگان ما ، یا (vi) در غیر این صورت به صلاحدید Peximal نامناسب تشخیص داده می شود.

6.2 اگر هر عضوی شرایط را نقض کند ، یا اگر Peximal دلایل منطقی دارد که معتقد باشد یک عضو هیچ شرایطی را نقض نمی کند ، Peximal حق دارد اقدامات انضباطی را که مناسب می داند انجام دهد ، از جمله بدون محدودیت: ( ط) تعلیق یا خاتمه حساب اعضا و کلیه و همه حسابهایی که مشخص شده است توسط Peximal به چنین حسابی مرتبط است به صلاحدید خود بدون هیچ گونه مسئولیتی در قبال هرگونه ضرر و زیان ناشی از یا در ارتباط با این تعلیق یا فسخ ؛ (ii) محدود کردن ، تنزل رتبه ، تعلیق یا خاتمه اشتراک ، دسترسی به ، یا استفاده فعلی یا آینده هر سرویس ؛ (iii) حذف هرگونه فهرست محصول یا سایر محتواهای کاربری که اعضا ارسال ، ارسال یا نمایش داده است ، یا اعمال محدودیت در تعداد لیست محصولات یا محتوای کاربر که اعضا می توانند ارسال یا نمایش دهند ؛ (iv) اعمال محدودیت های دیگر در مورد استفاده اعضا از هرگونه ویژگی یا عملکرد هر سرویس ، زیرا Peximal به صلاحدید خود مناسب می داند. و (v) سایر اقدامات اصلاحی ، انضباط یا مجازات هایی که Peximal ممکن است به صلاحدید خود ضروری یا مناسب بداند.

6.3 بدون محدودیت کلیت مفاد شرایط ، یک عضو در هر یک از شرایط زیر نقض شرایط تلقی می شود:

الف) بر اساس شکایت یا ادعای شخص ثالث ، Peximal دلایل منطقی دارد که معتقد باشد این عضو عمداً یا ماداماً قرارداد شما را با شخص ثالث انجام نداده است ، از جمله بدون محدودیت زمانی که یک عضو که محصولات یا خدمات را با استفاده از سایت ها ارائه می دهد و خدمات پس از دریافت قیمت خرید ، هیچ اقلامی را که توسط شخص ثالثی سفارش داده شده است تحویل نداده است ، یا در مواردی که مواردی که این عضو تحویل داده است به طور اساسی از شرایط و توضیحات مندرج در قرارداد شما با شخص ثالث برخوردار نیست ،

ب) Peximal دلایل منطقی دارد که مشکوک باشد چنین عضوی از کارت اعتباری سرقت شده یا سایر اطلاعات غلط یا گمراه کننده در معاملات با طرف مقابل استفاده کرده است ،

ج) Peximal دلایل منطقی دارد که مشکوک باشد هرگونه اطلاعات ارائه شده توسط اعضا فعلی یا کامل نیست یا نادرست ، نادرست ، یا گمراه کننده است ، یا

د) Peximal معتقد است که اقدامات اعضا ممکن است باعث ضرر مالی یا بدهی قانونی به Peximal یا وابستگان ما یا سایر کاربران شود.

6.4 Peximal این حق را برای خود محفوظ می دارد که با مقامات دولتی یا نظارتی ، نهادهای مجری قانون ، بازرسان خصوصی یا اشخاص ثالث مجروح در تحقیق در مورد هرگونه تخلف جنایی یا مدنی همکاری کند. علاوه بر این ، تا حدی که توسط قوانین و خط مشی های مجاز مجاز است ، Peximal ممکن است در صورت درخواست توسط دولت ، نهاد نظارتی یا اجرای قانون یا شخص ثالث آسیب دیده ، یا در نتیجه احضاریه یا سایر اقدامات قانونی. Peximal هیچ گونه مسئولیتی در قبال خسارت یا نتایج ناشی از چنین افشاگری ندارد و عضو موافقت می کند که هیچ گونه اقدامی یا ادعایی علیه Peximal برای چنین افشاگری انجام ندهد.

6.5 Peximal ممکن است در هر زمان و به صلاحدید منطقی ما ، محدودیت هایی را اعمال کند ، استفاده اعضا از هرگونه سرویس یا سایت ها را تعلیق یا خاتمه دهد بدون اینکه در قبال عضو مسئولیتی داشته باشد در صورتی که Peximal به اعلان نقض اعضاء رسیده باشد. هرگونه توافق یا تعهدی با هر یک از شرکتهای وابسته به Peximal بدون محدودیت شامل یا مشکوک به فعالیتهای غیر صادقانه یا کلاهبردار است. Peximal این حق را برای خود محفوظ می دارد ، اما ملزم به بررسی چنین نقض یا درخواست تأیید از اعضا نیست.

6.6 هر یک از اعضا موافقت می کند که Peximal ، شرکتهای وابسته ، مدیران ، کارکنان ، نمایندگان و نمایندگان ما را جبران کند و آنها را از هرگونه خسارت ، زیان ، ادعا و بدهی (از جمله هزینه های قانونی به طور کامل غرامت) که ممکن است ایجاد شود ، بی ضرر نگه دارد. از ارسال ، ارسال یا نمایش هرگونه محتوای کاربر ، دسترسی یا استفاده از سایت ها یا خدمات شما ، یا نقض شرایط و یا هرگونه توافقنامه اضافی.

6.7 هر یک از اعضا موافقت می کند که Peximal هیچ مسئولیتی ندارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال شما یا هر شخص دیگری در قبال هرگونه محتوای کاربر یا سایر مطالبی که از طریق سایت ها یا خدمات منتقل می شود ، شامل تقلب ، نادرست ، گمراه کننده ، نادرست ، افتراآمیز ، توهین آمیز یا مواد غیرقانونی و اینکه خطر آسیب ناشی از چنین محتویات کاربر یا سایر مطالب به طور کامل بر عهده اعضا است. Peximal این حق را برای خود محفوظ می دارد که مسئولیت دفاع و کنترل انحصاری هر موضوعی را که در غیر این صورت مشروط به جبران خسارت توسط عضو است را بر عهده بگیریم ، در این صورت اعضا باید در دفاع از هرگونه دفاع موجود با Peximal همکاری کند.

  1. معاملات بین خریداران و فروشندگان

7.1 از طریق سایت ها ، Peximal بسترهای الکترونیکی مبتنی بر وب را برای تبادل اطلاعات بین خریداران و فروشندگان محصولات و خدمات ارائه می دهد. Peximal علاوه بر این ، بسترهای الکترونیکی معاملات مبتنی بر وب را برای اعضا جهت قرار دادن ، پذیرش ، نتیجه گیری ، مدیریت و انجام سفارشات ارائه محصولات و خدمات بصورت آنلاین در سایت های تحت شرایط قرارداد خدمات تراکنش فراهم می کند. با این حال ، برای هرگونه خدمات ، Peximal نماینده فروشنده یا خریدار در معاملات خاص نیست. Peximal هیچگونه مسئولیتی در قبال کیفیت ، ایمنی ، قانونی بودن یا در دسترس بودن محصولات یا خدمات ارائه شده برای فروش در سایت ها ، توانایی فروشندگان برای تکمیل فروش یا توانایی خریداران برای تکمیل خرید.

7.2 بدینوسیله به کاربران اطلاع داده می شود که ممکن است خطرات برخورد با افرادی که به بهانه عمل می کنند وجود داشته باشد. Peximal از چندین تکنیک برای بررسی صحت برخی اطلاعاتی که کاربران پرداخت کننده ما هنگام ثبت نام برای خدمات عضویت در سایت ها به ما ارائه می دهند ، استفاده می کند. با این حال ، از آنجا که تأیید کاربر در اینترنت دشوار است ، Peximal نمی تواند و نمی تواند هویت مدعی هر کاربر (از جمله ، بدون محدودیت ، پرداخت حقوق اعضا) را تأیید کند. ما شما را تشویق می کنیم تا از ابزارهای مختلف و همچنین عقل سلیم برای ارزیابی اینکه با چه کسی سر و کار دارید استفاده کنید.

7.3 خریداران و فروشندگانی که از سایت ها یا خدمات استفاده می کنند یا از آنها استفاده می کنند ، باید خطرات انجام هرگونه معامله خرید و فروش را در ارتباط با یا از طریق سایت ها یا خدمات بر عهده بگیرند. خریداران و فروشندگانی که از سایت یا خدمات استفاده می کنند یا از آنها استفاده می کنند نیز باید تمام خطرات مسئولیت یا صدمه ای را که ناشی از یا در ارتباط با هرگونه فعالیت بعدی مربوط به محصولات یا خدمات موضوع معاملات سایت ها است یا به طور کامل بر عهده می گیرند ، بپذیرند. نمونه هایی از این خطرات باید شامل ، اما نه محدود به ، نمایش اشتباه محصولات و خدمات ، طرح های متقلبانه ، کیفیت نامطلوب محصول ، عدم رعایت مشخصات ، محصولات معیوب یا خطرناک ، محصولات غیرقانونی ، تأخیر یا پیش فرض در تحویل یا پرداخت ، هزینه محاسبات اشتباه ، نقض ضمانت نامه ، نقض قرارداد ، حوادث حمل و نقل ، خطر تولید ، واردات ، صادرات ، توزیع ، پیشنهاد ، نمایش ، خرید ، فروش یا استفاده از محصولات یا خدمات ارائه شده یا نمایش داده شده در سایت ها ممکن است نقض شود یا ممکن است ادعا شود که حقوق شخص ثالث را نقض می کند و این خطر وجود دارد که کاربران هزینه های دفاع یا سایر هزینه ها را در ارتباط با ادعای حقوق شخص ثالث توسط شخص ثالث یا در ارتباط با ادعاهای هر طرف مبنی بر حق دفاع از خود متحمل شوند. یا جبران خسارت در رابطه با ادعای حقوق ، مطالبات یا ادعاهای مدعیان حقوق شخص ثالث. نمونه هایی از این خطرات همچنین شامل خطر ادعاهای مصرف کنندگان ، سایر خریداران ، مصرف کنندگان نهایی محصولات یا سایر اشخاص ثالث است که آنها در اثر استفاده از محصولات بدست آمده از طریق سایت ها یا خدمات دچار آسیب یا آسیب شده اند. همه خطرات فوق به عنوان “خطرات معامله” نامیده می شوند. Peximal هیچ گونه مسئولیتی در قبال هرگونه خسارت ، ادعا ، بدهی ، هزینه ، آسیب ، ناراحتی ، اختلالات تجاری یا مخارج از هر نوع که ممکن است در نتیجه یا در ارتباط با هرگونه خطرات معامله ایجاد شود ، ندارد.

7.4 خریداران و فروشندگان در سایت ها فقط مسئول تعیین و اجرای شرایط و ضوابط معاملات انجام شده ، از طریق یا در نتیجه استفاده از سایت ها یا خدمات ، از جمله ، بدون محدودیت ، شرایط مربوط به پرداخت ، بازده ، ضمانت نامه ها ، حمل و نقل ، بیمه ، هزینه ها ، مالیات ، عنوان ، مجوزها ، جریمه ها ، مجوزها ، جابجایی ، حمل و نقل و ذخیره سازی ، مشروط به هرگونه تعهد اضافی که تحت توافقنامه خدمات تراکنش تحمیل شده است (و به ویژه بند 3.2).

7.5 کاربر موافقت می کند که کلیه اطلاعات و مطالبی را که ممکن است منطقی توسط Peximal در ارتباط با معاملات شما در ، از طریق یا در نتیجه استفاده از سایت ها یا خدمات انجام شود ، ارائه دهد. در صورتی که کاربر اطلاعات و مطالب مورد نیاز را بدون هیچ گونه مسئولیتی در قبال هرگونه ضرر و زیان ناشی از یا در ارتباط با این تعلیق یا فسخ ، ارائه نکند ، Peximal حق تعلیق یا خاتمه هرگونه حساب کاربر را دارد.

7.6 در صورتی که هر کاربر با هر طرف معامله اختلاف داشته باشد ، این کاربر موافقت می کند که Peximal (و نمایندگان ، وابستگان ، مدیران ، افسران و کارکنان ما) را از کلیه ادعاها ، خواسته ها ، اقدامات ، مراحل دادرسی رها و جبران کند ، هزینه ها ، هزینه ها و خسارت ها (از جمله بدون محدودیت هرگونه خسارت واقعی ، ویژه ، اتفاقی یا تبعی) ناشی از یا در ارتباط با چنین اختلاف یا معامله.

  1. مسئولیت محدودیت

8.1 به حداکثر مجاز مجاز توسط قانون ، خدمات ارائه شده توسط PEXIMAL در یا از طریق سایت های ارائه شده “همانطور که هست” ، “به عنوان در دسترس” و “با همه خطاها” ، و PEXIMAL بصورت کامل و بصورت کامل ، بیان شده یا اعمال می شود ، از جمله اما محدود نیست ، هرگونه ضمانت شرایط ، کیفیت ، دوام ، عملکرد ، دقت ، قابلیت اطمینان ، بازرگانی یا تناسب برای یک هدف خاص همه چنین ضمانت ها ، نمایندگی ها ، شرایط ، و تصدیق در اینجا ذکر نشده است.

8.2 به حداکثر حداکثر مجاز به موجب قانون ، PEXIMAL هیچگونه نمایندگی یا ضمانتی در مورد اعتبار ، صحت ، صحت ، اعتبار ، کیفیت ، ثبات ، تمامیت یا قدرت در قدرت ، یا قدرت ، ندارد PEXIMAL نمایندگی یا ضمانت نمی کند که تولید ، واردات ، صادرات ، توزیع ، پیشنهاد ، نمایش ، خرید ، فروش یا استفاده از محصولات یا خدمات ارائه شده یا نمایش داده شده در سایت های مختلف و PEXIMAL هیچ گونه نمایندگی یا ضمانت نامه ای در مورد هر نوع محصول یا خدماتی که در سایت ها ارائه یا نمایش داده می شود ، نمی دهد.

8.3 هرگونه مطالبی که از طریق سایتها یا خدمات بارگیری شده یا به نحوی دیگر به دست آمده است به اختیار و خطر هر کاربر انجام می شود و هر کاربر به تنهایی مسئول هرگونه صدمه به خود یا سیستم (های) رایانه ای Peximal یا هرگونه از دست دادن داده است که ممکن است نتیجه بارگیری چنین مطالبی است. هیچ گونه مشاوره یا اطلاعاتی ، شفاهی یا کتبی ، که توسط هر کاربر از Peximal یا از طریق یا از سایت ها به دست آمده است ، هیچگونه ضمانتی ایجاد نمی کند که به صراحت در اینجا قید نشده است.

8.4 ممکن است سایتها در اختیار کاربران یا محصولات ارائه شده توسط اشخاص ثالث مستقل قرار دهند. هیچ گونه ضمانت یا نمایندگی در مورد چنین خدمات یا محصولات ارائه نمی شود. در هیچ موردی Peximal یا شرکتهای وابسته ما در قبال هرگونه خدمات یا محصولاتی از این قبیل مسئول نخواهند بود.

8.5 هر کاربر بدین وسیله موافقت می کند که Peximal ، وابستگان ، مدیران ، افسران و کارکنان ما را از هرگونه ضرر و زیان ، ادعا ، بدهی (از جمله هزینه های قانونی به طور کامل غرامت) که ممکن است ناشی از دسترسی کاربر به آن باشد ، جبران کند و آنها را بی خطر نگه دارد. یا استفاده از سایتها یا خدمات (شامل ارائه ، ارسال یا نمایش اطلاعات کاربر و محتوای کاربر در سایتها ، کانالهای پیکسیمال یا کانالهای شخص ثالث تحت خدمات تبلیغاتی) اما نقض آن محدود نیست ، یا نقض هر یک از نمایندگیها توسط شما ، ضمانت نامه های زیر و شرایط و ضوابط شرایط. بدین ترتیب هر کاربر موافقت می کند که Peximal ، وابستگان ، مدیران ، افسران و کارکنان ما را از هرگونه ضرر و زیان ، خسارت ، ادعاها ، تعهدات (از جمله هزینه های قانونی به طور کامل غرامت) که ممکن است ناشی از نقض کاربر باشد ، جبران کند و بی ضرر نگه دارد. هر گونه نمایندگی و ضمانت نامه ای که کاربر به Peximal ارائه می دهد ، از جمله مواردی که در بند 5 در زیر ذکر شده است اما محدود به آن نیست.

8.6 هر یک از کاربران بدین وسیله موافقت می کند که Peximal ، شرکت های وابسته ، مدیران ، افسران و کارکنان ما را از هرگونه ضرر و زیان ، خسارت ، ادعا ، بدهی (از جمله هزینه های قانونی به طور کامل غرامت) که ممکن است مستقیماً ایجاد شود ، جبران کند و نجات دهد. یا به طور غیرمستقیم ، در نتیجه هرگونه ادعایی که مدعیان حقوق شخص ثالث یا سایر اشخاص ثالث مربوط به محتوای کاربر ، اطلاعات یا محصولات ارائه شده یا نمایش داده شده در سایت ها است. بدین وسیله هر کاربر موافقت می کند که Peximal هیچ مسئولیتی در قبال شما در قبال هرگونه مطالبی که دیگران ارسال کرده اند ، از جمله مطالب افتراآمیز ، توهین آمیز یا غیرقانونی ، ندارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال شما ندارد و خطر خسارت ناشی از چنین مطالبی بطور کامل بر عهده هر کاربر است. Peximal این حق را برای خود محفوظ می دارد که مسئولیت دفاع و کنترل انحصاری هر موضوعی را داشته باشد که در غیر اینصورت مشمول جبران خسارت شما می شود ، در این صورت شما باید با Peximal در دفاع از هرگونه دفاع موجود همکاری کنید.

8.7 Peximal هیچ گونه مسئولیتی در قبال خسارت های خاص ، مستقیم ، غیر مستقیم ، مجازاتی ، اتفاقی یا جانبی یا هرگونه خسارت (از جمله خسارت ناشی از از دست دادن سود یا پس انداز ، وقفه در کسب و کار ، از دست دادن اطلاعات) ندارد ، چه در قرارداد ، سهل انگاری ، جرم ، حقوق صاحبان سهام یا سایر خسارات ناشی از هر یک از موارد زیر:

الف) استفاده یا ناتوانی در استفاده از سایت ها یا خدمات ؛

ب) هرگونه نقص در کالاها ، نمونه ها ، داده ها ، اطلاعات یا خدمات خریداری شده یا از طریق کاربر یا هر شخص ثالث دیگر از طریق سایت ها یا خدمات به دست آمده ؛

ج) نقض حقوق شخص ثالث یا ادعاها یا خواسته هایی مبنی بر اینکه تولید ، واردات ، صادرات ، توزیع ، پیشنهاد ، نمایش ، خرید ، فروش یا استفاده از محصولات یا خدمات ارائه شده یا نمایش داده شده در سایت ها یا از طریق خدمات ممکن است نقض کننده یا ممکن است ادعا شود که حقوق شخص ثالث را نقض می کند ؛ یا ادعای هر طرفی که در رابطه با ادعای حقوق ، خواسته ها یا ادعاهای مدعیان حقوق شخص ثالث دارای حق دفاع یا جبران خسارت است.

د) دسترسی غیرمجاز توسط اشخاص ثالث به داده ها یا اطلاعات خصوصی هر کاربر ؛

ه) اظهارات یا رفتار هر کاربر از سایت ها یا خدمات ؛ یا؛

و) هر گونه موضوعی که به سایت ها یا خدمات مربوط می شود ، هرچند که ایجاد شود ، از جمله سهل انگاری.

8.8 صرف نظر از هر یک از مفاد فوق ، مسئولیت کلی Peximal ، کارکنان ، نمایندگان ، وابستگان ، نمایندگان یا هر شخصی که از طرف ما نسبت به هر کاربر نسبت به کلیه ادعاهای ناشی از دسترسی یا استفاده از سایت ها یا خدمات ناشی می شود ، عمل می کند. در طول هر سال تقویمی به بیشتر از (الف) میزان هزینه هایی که کاربر به Peximal در ازای دسترسی یا استفاده از سایت یا خدمات در طول سال تقویم پرداخت کرده و (ب) حداکثر مبلغ محدود می شود. طبق قانون قابل اجرا مجاز است جمله قبل نباید مانع الزام کاربر برای اثبات خسارت های واقعی شود. کلیه ادعاهای ناشی از استفاده از سایت ها یا خدمات باید ظرف یک (1) سال از تاریخی که علت وقوع اقدام یا مدت زمان طولانی تری مطابق قوانین قابل اجرا در مورد شرایط تنظیم شده است ، ثبت شود.

8.9 محدودیت ها و محرومیت های مسئولیت در قبال شما تحت شرایط و ضوابط به حداکثر میزان مجاز قانون اعمال می شود و این امر در مورد این که آیا به Peximal اطلاع داده شده یا باید از احتمال بروز چنین ضررهایی اطلاع داشته باشد یا خیر ، اعمال خواهد شد.

  1. فورس ماژور

9.1 Peximal در قبال هرگونه ضرر و زیان ناشی از در دسترس نبودن ، ناراحتی یا خرابی خدمات یا سیستم ها به دلایل زیر ، هیچ گونه مسئولیتی در قبال پرداخت و یا ملزم به پرداخت آن نخواهد داشت: (II) ناتوانی در انتقال داده ها به دلیل خرابی در پایانه های ارتباطی یا تجهیزات مخابراتی ؛ (iii) شکست سیستم ها و ناتوانی در انجام وظایف خود) به دلیل حوادث فورس ماژور شامل طوفان ، زلزله ، سونامی ، سیل ، قطع برق ، آتش سوزی ، طوفان ، جنگ ، ناآرامی های سیاسی ، اعتصابات کارگری ، کمبود نیروی کار یا مواد ، شورشها ، شورشها ، آشوبهای مدنی ، حمله تروریستی ، انفجارها ، اعمال خدا ، اقدامات دولتی ، دستورات دادگاهها یا دادگاههای داخلی یا خارجی ، عدم اجرای اشخاص ثالث ؛ یا (iv) تعلیق یا تأخیر خدمات یا سیستم ها به دلایلی خارج از کنترل منطقی Peximal مانند حملات هکرها یا سایبری ، تنظیمات فنی یا خرابی بخش مخابرات ، ارتقاء وب سایت ، مشکلات شخص ثالث یا هر گونه تعلیق یا اختلال حمل و نقل یا عملیات تجاری (شامل تأخیر یا اختلال در از سرگیری کار یا عملیات به دستور هر سازمان دولتی) اما در صورت گسترش همه گیر یا همه گیر ملی یا منطقه ای.

  1. حقوق مالکیت معنوی

10.1 Peximal تنها مالک یا دارای مجوز قانونی کلیه حقوق و علایق در سایت ها و محتوای سایت است. سایتها و محتوای سایت شامل اسرار تجاری و سایر حقوق مالکیت معنوی است که تحت حق چاپ و قوانین دیگر در سراسر جهان محافظت می شود. همه عنوان ، مالکیت و حقوق مالکیت معنوی در سایت ها و محتویات سایت ، حسب مورد در اختیار Peximal ، وابسته یا مجوزدهنده ما ، خواهد بود. کلیه حقوق مندرج در شرایط و یا توسط Peximal بدین وسیله محفوظ است.

10.2 PEXIMAL و نمادها و آرم های مربوطه علائم تجاری یا علائم تجاری یا علائم خدمات Peximal Group Holding Limited هستند نمادها و آرم های مربوطه ، علائم تجاری یا علائم تجاری یا علائم خدمات Peximal Limited و شرکتهای وابسته به آن ، در حوزه های قضایی مختلف هستند و تحت قوانین کپی رایت ، علائم تجاری و سایر قوانین مربوط به حقوق اختصاصی محافظت می شوند. کپی ، تغییر ، استفاده یا انتشار غیر مجاز این علائم اکیدا ممنوع است.

10.3 Peximal ممکن است اشخاص ثالث مستقلی در ارائه سایت ها یا خدمات (به عنوان مثال ، ارائه دهندگان خدمات احراز هویت و تأیید صحت) مشارکت داشته باشد. شما نمی توانید از هیچ گونه علامت تجاری ، علامت خدمات یا آرم این اشخاص ثالث مستقل بدون تأیید کتبی قبلی این اشخاص استفاده نکنید.

10.4 تا حد قابل توجهی مطابق قوانین قابل اجرا ، کلیه حقوق ، عنوان و علاقه به کلیه آثار مشتق شده ایجاد شده توسط Peximal یا وابستگان آن با استفاده از محتوای کاربر مطابق با شرایط ، متعلق به Peximal است که ممکن است آزادانه قابل واگذاری باشد ، دارای مجوز یا اعطای مجوز توسط Peximal به هر شخص ثالث یا شرکت های وابسته به آن.

  1. اعلامیه ها

11.1 کلیه اطلاعیه ها یا مطالبات قانونی به Peximal (غیر از Peximal Holding Pte Ltd.) باید به صورت کتبی ارسال و شخصاً به Peximal ، توسط پیک یا نامه معتبر به نهاد و آدرس زیر ارسال شود.

11.2 کلیه تذکرات یا خواسته های حقوقی به یک کاربر یا در صورت استفاده از آن ، م ifثر خواهد بود اگر به صورت شخصی ارسال شود ، توسط پیک ارسال شود ، نامه معتبر ، از طریق فکس یا ایمیل به آخرین نامه نگاری ، فکس یا آدرس ایمیل ارائه شده توسط کاربر به Peximal ، یا با ارسال چنین اطلاعیه یا تقاضایی در منطقه ای از سایت ها که بدون هیچ هزینه ای در دسترس عموم است. در نظر گرفته می شود که اعلان به یک کاربر در موارد زیر دریافت شده است:

الف) Peximal قادر است نشان دهد که ارتباطات ، به صورت فیزیکی یا الکترونیکی ، برای چنین کاربر ارسال شده است ، یا

ب) بلافاصله پس از ارسال چنین اطلاعیه ای توسط Peximal در منطقه ای از سایت ها که بدون هیچ گونه هزینه ای در دسترس عموم است.

11.3 شما موافقت می کنید که کلیه موافقت نامه ها ، اعلامیه ها ، خواسته ها ، افشاگری ها و سایر ارتباطاتی که Peximal به صورت الکترونیکی برای شما ارسال می کند ، هرگونه شرط قانونی را که چنین ارتباطی باید به صورت کتبی باشد ، برآورده می کند.

  1. مقررات عمومی

12.1 با رعایت هرگونه توافقنامه اضافی ، شرایط شامل تمام توافقنامه بین شما و Peximal در رابطه با نحوه استفاده شما از سایت ها و خدمات می شود و جایگزین هرگونه توافق نامه کتبی یا شفاهی قبلی در رابطه با موضوع مشابه در اینجا می شود.

12.2 Peximal و شما پیمانکاران مستقل هستید و هیچگونه نمایندگی ، مشارکت ، کارفرما یا حق امتیاز فرانچایز در شرایط مندرج یا ایجاد نشده است.

12.3 در صورتي كه هر يك از مفاد شرايط معتبر يا غيرقابل اجرا به نظر برسد ، اين مفاد حذف مي شود و مفاد باقيمانده معتبر باقي مي ماند و اجرا مي شود.

12.4 سرفصل ها فقط برای اهداف مرجع هستند و به هیچ وجه محدوده یا وسعت چنین بندهایی را تعریف ، محدود ، در نظر نگرفته یا توصیف نمی کنند.

12.5 کوتاهی Peximal در اجرای هرگونه حق و یا عدم اقدام در رابطه با هرگونه نقض توسط شما تحت شرایط ، موجب چشم پوشی از آن حق و یا چشم پوشی از حق Peximal برای اقدام در مورد نقض های بعدی یا مشابه نخواهد بود.

12.6 Peximal حق دارد شرایط (شامل کلیه حقوق ، عناوین ، مزایا ، منافع و تعهدات و وظایف ما در شرایط) را به هر شخص یا نهادی (از جمله هر یک از شرکتهای وابسته به Peximal) اختصاص دهد. شما نمی توانید شرایط را به طور کامل یا جزئی به هر شخص یا نهادی واگذار کنید.

12.7 این موافقتنامه توسط قوانین جمهوری اسلامی ایران، اداره می شود

12.8 اگر در مورد خدماتی که به شما ارائه می دهیم نظری دارید ، می توانید با ایمیل های info@armpeximal.am یا info@peximal.com یا در بخش تیکت پشتیبانی سایت با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.